Et steg til en bedre kondis og sunnere liv

Johooo!! haha!!


Jeg har jo hele helga sittet og lest til gymprøve. Da blant annet om styrke og bevegelighet. Da blir jeg så veldig inspirert til å trene. Så nå har jeg laget meg en plan for å trene minst 20 minutter hver dag.



Det var veldig stort du.
Mandag - Gym på skolen, linedance/zumba
Tirsdag - "strech"  - beveglighetstrening
Onsdag - Styrke
Torsdag - "Strech"  - bevegelighetstrening
Fredag - Styrke

Dette er planen, men om jeg greier å gjennomføre det, derrimot, det var det da! ehe..


Trener du mye? Hva?




9 kommentarer

Lilliaaaan

09.05.2010 kl.21:23

nice, lykke til da ;D

Kristina B.

09.05.2010 kl.21:24

Lilliaaaan: Takk, det tror jeg trengs OO

Katrine Silseth Naas

09.05.2010 kl.21:36

sv; tusen takk for det :-D

lykke til me treninga :-)

Kristina B.

09.05.2010 kl.21:54

Katrine Silseth Naas: Takk! Det tror jeg trengs :3

VANJA

09.05.2010 kl.22:18

lykke til :D

jeg trener ikke ;s men driver jo med hest og ridning, så det er jo mye trening i det. pluss at det er mye fysisk arbeid på jobb ;p har lenge hatt planer om å ta noen ryggøvelser som tar 10 min, hver dag.. men har ikke blitt noe av (A)

♥ janne

09.05.2010 kl.22:25

Jeg trener minst fire ganger for uken, da trener jeg på studio: tredemølle med fart på 10 i 10 minutter ganger 4, markbensløft 40 ganger med vekter på (7x2kg), styrke på armer, alt fra 10-45 kg, knebøy med vekter og situps ++ så jeg trener nok en del og hardt, ja! trener minst en time.

lykke til! skal love deg at du føler deg bedre etter hvert.

Kristina B.

09.05.2010 kl.22:29

Vanja: Ja, hest er jo mye hard arbeid og trening :)

Kristina B.

09.05.2010 kl.22:30

janne: Åjj, ikke værst! Veldig bra Janne :D :D

Jeg skal virkelig prøve å få det til en rutine !!

I r l i n

11.05.2010 kl.14:15

:)

sv; Jeg bare takker, bukker, nikker og neier for kommentaren du la igjen på bloggen min! :D Håper du får en flott dag! Take care! ;D

Skriv en ny kommentar

Kristina B.

Kristina B.

22, Gjemnes

Over gjennomsnittet glad i å være aktiv, og målet er å spre positivtet rundt trening, kosthold og hverdagen. Du vil nok lese om alt mellom gulv, tak, jord og himmel på denne bloggen :)

Matbloggtoppen
hits