Tips; Bli sterkere hjemme.

For rundt sju uker siden, så ble jeg med i Funkygine sin utfordring, hvor Jørgine Vasstrand Haagensen hadde laget et seks ukers treningsprogram vi skulle gjøre tre ganger i uken. Da var det blant annet knebøy, og for å utfordre oss selv, kunne vi ha en sekk på ryggen med bøker i for å gjøre det tyngre. Jeg så nå tilbake på et bilde jeg tok den første uken av innholdet i sekken, og sammenlignet med innholdet nå.


Jeg har faktisk nesten doblet vekten, så jeg er ganske fornøyd med det. Dette er et veldig smart tips for deg som ikke har et treningssenter. Dette nevnte jeg også i mitt tips, HER-HER-HER-HER, og flere tips til hjemmetrening, HER-HER-HER-HER.

Jeg synes selv det er vanskelig og til tider litt kjedelig å trene styrke hjemme, men nå som jeg ser at jeg faktisk har blitt sterkere, så skal jeg definitivt fortsette med det jeg gjør :)

 

Hva synes du om tips til hjemmetrening og øvelser?

 

 

#tips #trening #workout #fitness #hjemmetrening #sterk #hverdag #livsstil

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Kristina B.

Kristina B.

22, Gjemnes

Over gjennomsnittet glad i å være aktiv, og målet er å spre positivtet rundt trening, kosthold og hverdagen. Du vil nok lese om alt mellom gulv, tak, jord og himmel på denne bloggen :)

Matbloggtoppen
hits