Tips; Bli sterkere hjemme.

For rundt sju uker siden, s ble jeg med i Funkygine sin utfordring, hvorJrgine Vasstrand Haagensen hadde laget et seks ukers treningsprogram vi skulle gjre tre ganger i uken. Da var det blant annet kneby, og for utfordre oss selv, kunne vi ha en sekk p ryggen med bker i for gjre det tyngre. Jeg s n tilbake p et bilde jeg tok den frste uken av innholdet i sekken, og sammenlignet med innholdet n.


Jeg har faktisk nesten doblet vekten, s jeg er ganske fornyd med det. Dette er et veldig smart tips for deg som ikke har et treningssenter. Dette nevnte jeg ogs i mitt tips, HER-HER-HER-HER, og flere tips til hjemmetrening, HER-HER-HER-HER.

Jeg synes selv det er vanskelig og til tider litt kjedelig trene styrke hjemme, men n som jeg ser at jeg faktisk har blitt sterkere, s skal jeg definitivt fortsette med det jeg gjr :)

Hva synes du om tips til hjemmetrening og velser?

#tips #trening #workout #fitness #hjemmetrening #sterk #hverdag #livsstil

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Kristina B.

Kristina B.

22, Gjemnes

Over gjennomsnittet glad i vre aktiv, og mlet er spre positivtet rundt trening, kosthold og hverdagen. Du vil nok lese om alt mellom gulv, tak, jord og himmel p denne bloggen :)

Matbloggtoppen
hits