Tips: Etter trening

Beklager for alle mat-innleggene mine, men jeg spiser så mye godt fortiden. Her er et tips som du sikkert har hørt før. Jeg spiste det HELE tiden før, men gikk lei, nå er jeg tilbake til at jeg vil spise det hele tiden igjen.

Cottage cheese med vaniljekesam, druer og peanøttsmør. DIGG!!

-Er du glad i CC og vaniljekesam?
-Hva liker du best å spise etter trening?

6 kommentarer

prinsessen

14.05.2014 kl.16:22

Dette må jeg sise etter trening idag, takk for tips <3

Kristina B.

14.05.2014 kl.16:41

prinsessen: Bare hyggelig :D

Hanne Elizabeth

14.05.2014 kl.17:16

Herlig! Elsker cottage cheese :-D

Kristina B.

14.05.2014 kl.18:59

Hanne Elizabeth: Jaa, det er såå godt!! :D

Vilde My

14.05.2014 kl.20:24

Spiser normalt sett en banan bare for å få i litt kjappe karbohydrater siden det tar litt tid å komme seg hjem etter trening. Når jeg er hjemme lager jeg meg normalt sett en fullkornslefse med cottage cheese, litt hvitløkskraft, og enten hamburgerrygg eller laks. Utrolig godt!

Kristina B.

14.05.2014 kl.22:57

Vilde My: åh, ja det hørtes utrolig godt ut!

Skriv en ny kommentar

Kristina B.

Kristina B.

22, Gjemnes

Over gjennomsnittet glad i å være aktiv, og målet er å spre positivtet rundt trening, kosthold og hverdagen. Du vil nok lese om alt mellom gulv, tak, jord og himmel på denne bloggen :)

Matbloggtoppen
hits