Resultater på åtte dager

I går postet jeg et før-etter-bilde på Instagram, av "one-packen" min. Hihi, jeg hadde først postet det på en app som heter PumpUp, som er en treningsversjon av Instagam omtrent, og der fikk jeg veldig mye positive tilbakemeldinger, og tenkte at kanksje inspirerer jeg noen på Instagram? Jeg var faktisk ganske fornøyd med resultatet jeg hadde fått, etter bare ÅTTE dager. Jeg har alltid slitt med litt ekstra fett rundt magen, typiske kjærlighetshåndtak. Aldri kalt meg selv for feit på noen måte, for det er jeg ikke, bare ikke vært helt fornøyd med akkurat det bildekk-området på magen. Så det å se resultater allerede (kanskje god dagsform?) det var veldig motiverende og gøy :)

qU0zWBy6CW
Det første bildet er tatt 3/7-14 og det andre 11/7-14. 


Som nevnt så er grunnen til at jeg poster dette, fordi jeg håper å motivere andre. Jeg klarer det, DU klarer det, ALLE klarer det! Ikke gi opp, push på. Et sunt, normalt kosthold og trening er det som skal til :) Når jeg skriver normalt, mener jeg at man skal kunne kose seg med både søt og salt innimellom, men alt med måte, ikke hver dag. Jeg jobber fremdeles med kostholdet, det er det vanskeligste for meg. Jeg elsker trening og jeg elsker mat, både sunn og usunn. 

 

#trening #fitness #livsstil #kosthold #resultater 

5 kommentarer

Maren

12.07.2014 kl.10:49

Så fin blogg! Ta gjerne et lite blikk innom min blogg, og legg meg til som venn! Ha en nydelig dag videre:)

sandra

13.07.2014 kl.18:54

oi se der du. man ser virkelig forskjell. er så motiverende når man ser fremgang. jeg spørre hvordan du trener og spiser? følger du et spesielt opplegg? =) vil selv gjerne bli kvitt litt rundt magen.

Kristina B.

13.07.2014 kl.21:14

sandra: Jeg følger ikke noe spesielt opplegg nei. Jeg prøver å trene hver dag, med styrke tre ganger i uke. Da trener jeg kun hjemme, med minimalt med utstyr, og ellers blir det litt løping, sykling og fjellturer. Tror også at tungrockering har hjulpet på å stramme inn her. Jeg spiser det jeg kaller for "normalt", det er ingenting jeg IKKE kan spise, alt med måte. Går en del i kesam og cottage cheese til frokost/lusnj/kvelds, det mamma lager til middag spiser jeg, om det så er pølse med brød eller nachos :)

Mia ~ Treningsgalskap

13.07.2014 kl.21:15

Wow, det var imponerende resultater på bare 8 dager.

Du ser smashing ut!

Hva slag opplegg er det du følger?

Kristina B.

13.07.2014 kl.21:39

Mia ~ Treningsgalskap: Tusen takk, jeg er veldig overrasket selv og skjønner det nesten ikke. Haha.. Følger ikke noe spesielt opplegg. Trener kun hjemme. Styrke tre-fire ganger i uka og ellers en del kondisjons med løping, sykling og fjellturer :)

Skriv en ny kommentar

Kristina B.

Kristina B.

22, Gjemnes

Over gjennomsnittet glad i å være aktiv, og målet er å spre positivtet rundt trening, kosthold og hverdagen. Du vil nok lese om alt mellom gulv, tak, jord og himmel på denne bloggen :)

Matbloggtoppen
hits