Trening; To favorittøvelser

Denne helga er fullstendig fullstappet med frivillig arbeid på Dyregod Dagaene, så tror det blir dårlig med blogging. Her kommer hvertfall et par halvgode (dårlige?) bilder av to av mine favorittøvelser i styrke for mage.

Rotasjon med vekt


Man holder en vekt/medisinball eventuelt ingenting, i hendene og fører de overmagen, og "toucher" gulvet. Beina skal være oppe fra gulvet.


Beinsenk.


Legg gjerne hendene under rompa, slik at ryggen får støtte. Løft føttene til nitti grader, eller kjør også gjerne et lite "rompe-løft" samtidig, men føttene er strake, for så å senke de rolig ned så nær gulvet du greier. 

 

Ikke sikkert du forstå dette?? Var utrolig vanskelig å både ta bilder selv og gjøre øvelsene på selvutløser, haha. Nå skal jeg få prøve å skrive ei oppgave til norsk, før jeg tar meg en joggetur, og muligens også litt styrke :) Kjenner det skal bli godt.

Hva synes du om sånne innlegg?

 

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Kristina B.

Kristina B.

22, Gjemnes

Over gjennomsnittet glad i å være aktiv, og målet er å spre positivtet rundt trening, kosthold og hverdagen. Du vil nok lese om alt mellom gulv, tak, jord og himmel på denne bloggen :)

Matbloggtoppen
hits