A quick workout

Superenkele tips til en knallgod treningsøkt!

  • De aller fleste har hørt om 4x4-intervall? Ja, tenkte meg det, og jeg hatet virkelig den økta før, men nå er det absolutt blitt en stor favoritt. Den er kjapp, og du får virkelig en god økt på kun 30 minutter. Så har du dårlig tid, kjør 4x4, med 2 minutters aktiv pause. Jeg pleier å prøve å øke farta de siste minuttene av dragene. Det har virkelig gjort susen for min løping de siste månedene.
  • Et annet tips er om du har motbakke så kan du kjøre styrke på beina.
    -Utfall, både fremover og bakover
    -Spensthopp, både forlengs og baklengs, lover deg, det sviiiir.
    -Sidehopp.
    Også dette tar bare en 20-30 minutter, alt etter hvor mange repetisjoner og sett du kjører. 

Veldig ankle tips, ikke noe hokus-pokus, men du får opp pulsen og beina mine blir vertfall skjelven.

 

Har du en favoritt-intervall?
Noen gode øvelser å tipse om?

 

 

 #trening #workout #fitness #hverdag #livsstil #styrke #intervall #løping #jogging

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Kristina B.

Kristina B.

22, Gjemnes

Over gjennomsnittet glad i å være aktiv, og målet er å spre positivtet rundt trening, kosthold og hverdagen. Du vil nok lese om alt mellom gulv, tak, jord og himmel på denne bloggen :)

Matbloggtoppen
hits