Kveldsmat 1192 moh.

Heisan og god ettermiddag!
Etter mye frem og tilbake i går, så pakket vi endelig sekkene og kom oss på tur. Etter en halvannen times kjøring startet vi turen. Vi nådde toppen 1192 moh etter 2,5 time, klokka halv sju på kvelden. Da kunne vi innta kveldsmaten (første kveldsmat, vi spiste middag når vi kom hjem og vi), og brødskive smaker alltid best på fjellet. Vi kunne nyte utsiken i shorts, men ulla var god på overkroppen. Sola skinte og det var bare fint!

Hahha, jeg skulle brife med at jeg kunne gå NED i bro, vel - det gikk visst ikke helt.

Det var bare en utrolig bra tur! Jeg absolutt elsker fjellturer!

Er du glad i fjellturer?

#trening #fjelltur #fitness #hiking #hverdag #livsstil #workout

LindaRolijordet-foto

29.06.2015 kl.14:45

Ser ut som en utrolig koselig tur! Jeg er veldig glad i all slags turer, jeg :) Ha en fin dag videre!

29.06.2015 kl.15:26

LindaRolijordet-foto: Enig, alle turer er veldig deilig :D du må også ha en in mandag og uke videre :)

Ida Marie Thomassen

29.06.2015 kl.22:59

Jeg har et problem når det kommer til fjellturer! Jeg elsker å gå tur, men jeg hater oppoverbakker xD Ingen god kombinasjon! Men jeg kommer meg opp til slutt, litt sur på vei opp og glad som ei lerke på vei ned :P

29.06.2015 kl.23:47

Ida Marie Thomassen: Haha, ser poenget ditt! Oppover er tungt, men verdt det når man kommer til toppen :)

22, Gjemnes

Over gjennomsnittet glad i å være aktiv, og målet er å spre positivtet rundt trening, kosthold og hverdagen. Du vil nok lese om alt mellom gulv, tak, jord og himmel på denne bloggen :)