Miniserie; Tren hjemme 3

Her kommer tredje øvelse i min lille treningsserie.
Jeg må bare si at jeg er fullstendig klar over at min egen utførelse er ikke helt god, jeg var veldig sliten da jeg tok disse bildene, og de ble tatt litt i hast. 


Tredje øvelse: Armhevinger


Strake armer, hold de ends tettere enn meg, reft under skuldrene, go senk deg ned mot bakken så tett mot brystet som mulig, og press deg opp igjen. Du kan også gjøre øvelsen på knærne.

Kjør 8-10 repetisjoner, 3-4 sett, og du har trent bryst, armer, skuldre og kjernemuskulatur.


HER finner du ØVELSE 1, Knebøy med spensthopp

HER finner du ØVELSE 2, Gående utfall

 

Nå har du tre gode øvelse til å trene hjemme, og du er på god vei til å bli svett. 

Én kommentar

Thea Mariel

29.08.2015 kl.21:11

tusen takk for tips!

Skriv en ny kommentar

Kristina B.

Kristina B.

22, Gjemnes

Over gjennomsnittet glad i å være aktiv, og målet er å spre positivtet rundt trening, kosthold og hverdagen. Du vil nok lese om alt mellom gulv, tak, jord og himmel på denne bloggen :)

Matbloggtoppen
hits