Miniserie; Tren hjemme 3

Her kommer tredjevelse i min lille treningsserie.
Jegm bare si at jeg er fullstendig klar over at min egen utfrelse er ikke helt god, jeg var veldig sliten da jeg tok disse bildene, og de ble tatt litt i hast.


Tredje velse: Armhevinger


Strake armer, hold de ends tettere enn meg, reft under skuldrene, go senk deg ned mot bakken s tett mot brystet som mulig, og press deg opp igjen. Du kan ogs gjre velsen p knrne.

Kjr 8-10 repetisjoner, 3-4 sett, og du har trent bryst, armer, skuldre og kjernemuskulatur.


HER finner du VELSE 1, Kneby med spensthopp

HER finner du VELSE 2, Gende utfall

N har du tre gode velse til trene hjemme, og du er p god vei til bli svett.

n kommentar

Thea Mariel

29.08.2015 kl.21:11

tusen takk for tips!

Skriv en ny kommentar

Kristina B.

Kristina B.

22, Gjemnes

Over gjennomsnittet glad i vre aktiv, og mlet er spre positivtet rundt trening, kosthold og hverdagen. Du vil nok lese om alt mellom gulv, tak, jord og himmel p denne bloggen :)

Matbloggtoppen
hits