First workout

Heisan!
Til tross for vandring hele helga, så tok jeg sjansen på ei styrkeøkt med fokus på overkropp. Det var faktisk ganske deilig, og jeg kjenner overraskende lite etter helga, så jeg tar det som et godt tegn. Det ble som sagt mest fokus på overkropp i dag, noe jeg absolutt trenger, så det gjorde godt. Avslutta med en veldig rask intervall på romaskina. Kjørte 1 minutters-intervaller, da jeg har et elsk-hat-forhold til roing, haha. Korte, effektive økter er det jeg skal satse på til å begynne med.






En halv proteinbar etter økta, demper både søtsuget og holder meg mett fram til lunsj.

 

Har du trent i dag, eller skal det?
Hva skal du trene?

 

8 kommentarer

emagmagasinet

14.09.2015 kl.18:08

Flink du:)

Kristina B.

14.09.2015 kl.18:20

emagmagasinet: Takk for det :)

REBECCA HOLDER

14.09.2015 kl.20:08

Så flink du er !! Jeg har ikke trent på en evighet, noe jeg absolutt burde gjøre noe med snart :')

Kristina B.

14.09.2015 kl.21:02

REBECCA HOLDER: Takk! Det er bare å starte i det små, så kommer det seg :)

MammaBoka

14.09.2015 kl.23:25

Flott blogg :) Veldig mye bra skrevet her!

Fast leser her :)

Kristina B.

15.09.2015 kl.10:17

MammaBoka: Takk! Så gøy å høre :D

Emilie-Therese

15.09.2015 kl.15:00

Så herlig! :)

Jeg har ikke helt kommet meg inn i treningen igjen, siden det enda gjør fryktelig vondt i kneet når jeg trener. Men jeg skal heldigvis til ergo og fysio på fredag, så da får jeg kanskje veiledning til å trene på best mulig måte :D

Kristina B.

15.09.2015 kl.20:21

Emilie-Therese: Det er viktig å lytte til kroppen, uansett! Lykke til med opptreningen :)

Skriv en ny kommentar

Kristina B.

Kristina B.

22, Gjemnes

Over gjennomsnittet glad i å være aktiv, og målet er å spre positivtet rundt trening, kosthold og hverdagen. Du vil nok lese om alt mellom gulv, tak, jord og himmel på denne bloggen :)

Matbloggtoppen
hits