Greide jeg mine treningsmål for 2015?

Jeg hadde tidlig bestemt meg for å sette helt konkrete trenignsmål for det kommende året. De så slik ut:

  • Greie minst 1 pull-up/chins. Det må da være mulig i løpet av 11 måneder!
  • Greie 10 strake armhevinger.
  • Sykle en sykkeltur på minst 50 km.
  • Løpe distansen på et halvmaraton. Det har jeg sagt i lang tid hadde vært gøy, så jeg satser på det.

 

Nå skal det sies at noen av målene hadde jeg veldig klart for meg i hodet, andre var mer.... lyst til å greie, så jeg greide 50/50 av målene. Min første chins tok jeg i april, og det så omtrent sånn ut:

1WQY52y6Im

Det var en ganske digg følelse.

Det andre målet var å greie 10 strake armhevinger, og nå skal jeg ærlig innrømme at det er en stund siden jeg har trent det, men jeg tror jeg skal klare det. Om jeg er helt nede i bakken det er ikke helt sikkert, men 10 strake, det tar jeg på et vis. Her er det Kristina-metoden vi kjører.

 

 


Bildet fra en mini-serie jeg hadde i høst, dette finner du HER! Siste del, og link til alle øvelsene finner du HER!

De to neste målene... De... De er nok et stykke unna. Jeg har langt i fra syklet så mye som var planen, og det var til dels fordi det var en elendig sommer, og motivasjonen til å sette seg på sykkelen, den var ikke der. Jeg har heller ikke jogget så mye som jeg ønsket. Det blir nok et mål for 2016, å komme tilbake til løpingen, legge inn litt flere joggeturer enn det som er blitt gjennomført i år.

Alt i alt, så er jeg veldig fornøyd med treningsåret, jeg har over 730 timer med aktivitet. Holy, WHAT? Og DET, det er jeg fornøyd, og på toppen av det hele, jeg har ikke gått på en eneste smell, noe som er et positiv tegn at jeg har lært meg å lytte til kroppen når den trenger hvile, og når jeg kan kjøre bånn gass! Viktig punkt det der altså!

 

Hadde du noen treningsmål som du nådde?
Har du nye mål for 2016?

 

#trening #workout #fitness #livsstil #helse #balanse #hverdag #kosthold #løpe #styrke #styrketrening

 

9 kommentarer

Iselin Renée

31.12.2015 kl.10:03

Så flink du er :)

Emilie-Therese

31.12.2015 kl.12:32

Jeg vil ønske deg et godt og fred fult nytt år! <3

Madde K.K

31.12.2015 kl.15:33

Så flink du er, to av målene er bedre enn ingen!

Ønsker deg et godt nytt år :)

Kristina B.

31.12.2015 kl.15:48

Madde K.K: Det er jeg enig i! Godt nytt år til deg også, måtte 2016 bli fantastisk :)

Kristina B.

31.12.2015 kl.15:48

Emilie-Therese: Takk i lige så :D

Kristina B.

31.12.2015 kl.15:49

Iselin Renée: Takk, takk :)

01.01.2016 kl.18:27

Hei! Eg skal starte på eit spennende prosjekt innen helse og trening. Send meg ei mail så kan eg gje deg meir informasjon :) Mvh Jannike

baremegoglivet

04.01.2016 kl.16:12

Oj, jeg som synes jeg var flink som hadde 482 aktive timer :-)

Du er jo kjempegod. Til gjengjeld har jeg gjennomført 2 halvmarathon..hehe :-)

Lykke til med treningsåret 2016. Jeg liker å lese treningsblogger så jeg kommer nok til å følge deg.

Kristina B.

04.01.2016 kl.17:00

baremegoglivet: Wow, to halvmaraton er kjempebra, og 482 er også KNALL! Herlghet, men du skal vite jeg går en god, og det er også med i aktiviteten. Jeg har gått to halvmaraton jeg da (A) hahah :) Du må også ha lykke til videre med treningen :)

Skriv en ny kommentar

Kristina B.

Kristina B.

22, Gjemnes

Over gjennomsnittet glad i å være aktiv, og målet er å spre positivtet rundt trening, kosthold og hverdagen. Du vil nok lese om alt mellom gulv, tak, jord og himmel på denne bloggen :)

Matbloggtoppen
hits