4 easy lunch- and snack-tips

Mat er populært, tips er populært så da blir det mat-tips!
Jeg skal forske litt på #CloudBread i kveld, så om det blir vellykket kommer det en en del to på å bruke cloud bread, etter forsøket mitt på CLOUD BREAD PIZZA HER.

Tips 1:
Hva med en skikkelig god "happy bowl" hvor du både kan være kreativ og få i det masse næring? Her er min med couscous, agurk, paprika, kokt egg og ovnsstekt gulrot og brokkoli. I bunnen har jeg vanlig salat. Det her er jo kjempelett og knallgod og du får i det en hel haug av gode vitaminer, og protiner.
SAMSUNG CAMERA PICTURES

Tips 2:
Er du som meg og blir litt søtsugen når du er småsulten? Hva med å kutte opp favorittbaren din? Det finnes så uendlig mange varianter, noen med masse proteiner, en med lite sukker og en som har hele pakka. Så her finnes det gode alternativer for å dempe søtsuget, samtidig som du får i det et bitte-lite måltid.
SAMSUNG CAMERA PICTURES

Tips 3:
Mattpakke lunsj. Her har jeg tre lomper med mitt favoritt-fyll. Jeg bruker philadelphia og kalkun-pålegg, eller roastbiff, og som oftest har jeg også en med nugatti zero, for søtsuget er med meg på jobb også det.Ved siden av en oppskåret fruktsalat. Vitaminer og mineraler, proteiner og karbs. Lettvint og digg.
SAMSUNG CAMERA PICTURES

Tips 4:
Dette er tipset for de matleie. Noen ganger så frister ikke lompa, det frister ikke å bruke tid på å skjære opp salat og en bar, det orker jeg heller ikke. Da blir det "man tager hva man haver". Jeg finner bare favoritt-pålegget og "mauler". Kokt egg, kyllingrester, kalkunpålegg og roastbiff. Det er jo rene protein-bonanzan på denne tallerkenen.
SAMSUNG CAMERA PICTURES


Det er ikke meningan at det skal bli bare mat og trening hver dag, men i det siste så har det bare blitt sånn.. Jeg er jo på arbeid 6 timer om dagen, drar rett på trening, kommer hjem og spiser middag og etter det går jeg kanskje en tur og plutselig er dagen ferdig. Jeg har ikke allverden å vise eller tips å komme med. Så om det er noe du kunne tenkt deg å lese om, så skriv det gjerne!


Hva synes du?
Er det noe som frister her?


#trening #hverdag #fitness #workout #kosthold #balanse #proteinrikt #lunsj #lunsjtips #DIY #mat #matmandag
 

2 kommentarer

Henriette Celin

23.05.2016 kl.19:47

Alt fristet egentlig, hehe. Tror jeg må lage meg noe med egg i morgen, og kanskje hjemmelagde rundstykker ^^

Energibar fristet dog veldig å kjøpe :-D

Pernille

23.05.2016 kl.20:10

Så masse godt. Den bollen på tips 1 så veldig fristende ut :) Ønsker deg en fin kveld!

Skriv en ny kommentar

Kristina B.

Kristina B.

22, Gjemnes

Over gjennomsnittet glad i å være aktiv, og målet er å spre positivtet rundt trening, kosthold og hverdagen. Du vil nok lese om alt mellom gulv, tak, jord og himmel på denne bloggen :)

Matbloggtoppen
hits