Oppdrag 5 om dagen - 7/7

God morgen!
Jeg skal etter planen å ha kommet meg på arbeid når dette innlegget publiserer. Tenker å få trent meg selv først, før jeg setter i gang å støvsuge, vaske og diverse, diverse som skal gjøres. Godt å få gjort det :)

Jeg hadde jo forrige uke en "Oppdrag 5 om dagen", sånn litt for meg selv. Og det gikk veldig bra. Det var et par dager jeg måtte pøse litt på med grønnsaker til kvelden for å få inn alle fem, men jeg sier ikke neitakk, for jeg er veldig glad i frukt og grønt, det kan jeg med hånden på hjertet si. Så jeg skal fortsette mine fem om dagen, det er jo ikke vanskelig. Et eple og gulrot til lunsjen, blomkål og brokkoli til middag og en nektarin og paprika til kvelds, Vips, du har... eeh, 6 om dagen, haha. Ble ivrig!

Her er et knippe av mine måltider forrige uke:

SAMSUNG CAMERA PICTURES
Ovnstekt paprika med kyllingkjøttdeig og ost, med ovnsbakte grønnsaker.

SAMSUNG CAMERA PICTURES
Snacks med eple med peanøttsmør, pære og nektarin.

SAMSUNG CAMERA PICTURES
Eple og nektarin med ei lompe, mest sansynlig er det nugatti zero i den der.

SAMSUNG CAMERA PICTURES
Quesedilla og gulrot, agurk og paprika. Grønnsaker og frukt til alle måltider, og fem om dagen er fort i boks!


I går var vi på fjelltur, endelig, og det var sol og veldig bra vær. Fjellturen var helt grei. Veldig fint egentlig, men jeg trodde den var veldig mye mer utfordrende enn det var, men alt i alt veldig godt å komme seg i høyden igjen. Bilder kommer senere i dag. Håper jeg vertfall :)


Hvordan ser din dag ut?
Kanskje skal du på arbeid selv?
Er du flinke å få i deg dine 5 om dagen?


 

#trening #fitness #workout #helse #kosthold #femomdagen #5omdagen #balanse #frukt #fruktoggrønt #grønnsaker #lunsj #middag #tips #hverdag

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Kristina B.

Kristina B.

23, Gjemnes

Over gjennomsnittet glad i å være aktiv, og målet er å spre positivtet rundt trening, kosthold og hverdagen. Du vil nok lese om alt mellom gulv, tak, jord og himmel på denne bloggen :)

Matbloggtoppen
hits