Min treningsuke

Jeg tenkte jeg skulle prøve noe nytt. Jeg er jo veldig aktiv i løpet av uka, så jeg har litt lyst å dele hva jeg gjør i løpet av uka.

Mandag:
-Fullkroppsøkt med tunge markløft, litt frontbøy, chins og diverse på overkropp. Prøver å øke styrken i baseøvelsene, men det står fortsatt BOM fast.
Avslutta dagen med en lett joggetur på 12 kilometer. (ja, den var OVERRASKENDE, lett...)



Tirsdag:
-Intervall på mølla.
-Tur oppi dalen.

Onsdag:
-Ny fullkroppsøkt med tunge knebøy, benkpress og litt diverse for rygg.
-En rolig joggetur, som ble mer som en goggetur.



Torsdag:
-Aktiv hvile med en gåtur.

Fredag:
-Styrkeøkt med fokus på underkropp. Strake markløft, utfall og hiptrhust, i tillegg til litt andre ryggøvelser.
-Luftetur med bikkja.

Lørdag:
-Basisball og litt intervall på mølla (fordi jeg måtte vente på bussen).
-Ny luftetur med bikkja til brodern.

Søndag:
-En rolig morgenjogg til frokost og litt kroppsvekt-styrke til kvelds.


Hva synes du om sånne innlegg?

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Kristina B.

Kristina B.

23, Gjemnes

Over gjennomsnittet glad i å være aktiv, og målet er å spre positivtet rundt trening, kosthold og hverdagen. Basisball RAW Trainer og PT-soon-to-be! :)

Matbloggtoppen
hits