Treingsmålene for 2016..

Hvordan gikk det med målene med treningen i 2016?

  • Ta frem løpingen igjen, minst 2 økter i uka
  • Sykle mer, gjerne lengre turer nå til våren/sommeren
  • Klare 5 chins
  • Perfeksjonere teknikken i knebøy og markløft
  • Prøve en helt ny treningsform, f.eks CrossFit
BPDQY74DIV5

Jeg har helt klart løpt mer enn i 2015. Det har nok ikke blitt 2 økter hver uke, men de siste månendene har jeg vært flink til å kjøre ulike intervaller på mølla, eller avslutte dagen med en rolig joggetur. Sykle har jeg absolutt ikke gjort mye av i år. Sommeren syklet jeg til/fra trening og jobb, og mamma og jeg hadde en lengre sykkeltur, men ellers så må jeg si at jeg fremdeles ikke liker å sykle.
-Klare 5 chins... Vell, jeg tok fire, og fikk hjelp til den femte. Teknikken i knebøy og markløft er blitt mye bedre. Etter nedturen på treningen som jeg hadde i september/oktober, så startet jeg "på nytt" og jeg har jobbet med å bygge styrken til å klare gode knebøy og markløft.

Jeg har prøvd både Yoga og Basisball dette året, og som nevnt så er jeg jo selv blitt basisball trainer, og det har blitt en veldig viktig del av meg. 2017-treningsmålene, de er notert og de kommer i nærmeste framtid.

Målene for 2017 er skrevet ned, og de kommer etterhvert!

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Kristina B.

Kristina B.

23, Gjemnes

Personlig trener. Basisball RAW-trainer. Ønsker å spre treningsglede og fornuft!

Matbloggtoppen
hits