Julekalender etter jul - Dag 4

Bedre sent enn aldri - right?
Siden jeg var p arbeid i dag, mtte f litt tid til ta bilder og s skulle jeg g hjem, s tok det litt mer tid i dag. Men her kommer dagens mini kt.
Har du litt utsytr tilgjengelig s er det perfekt, men noen velser kan du ogs gjre uten, men i dag anbefaler jeg minibands og gjerne et strre treningsstrikk, men kun minibands fungerer supert.

Her er fire velser som du enten kan kjre i en sirkel, eller du gjr ferdig en velse, fr du gr til neste.

velse nr 1.

Fest et miniband over knrne og gjerne et under. Kjr kneby, alt fra 10 og opp til 20 repetisjoner. 3-4 sett.

velse 2 og 3.

Dra den ene strikken ned til anklene. Frste velsen er sidegang. Du gr sme skritt til en side fr du setter andre foten ved siden av. Strikkene skal hele tiden vre stramme og du skal kjenne at du bruker bde lr og rumpe. 10-15 skritt til en side og 10-15 skritt til andre siden. 3-4 sett her ogs.

Trejde velsen er at du gr fremover og bakover. 10-15 skritt frem og s gr du 10-15 skritt baklengs. 3-4 sett.

velse 4.

Bruk enten et miniband eller ta et lengre strikk og gjr den dobbel. Ha den rett over albuene, og kjr s mange armhevinger du klarer. Strikket vil hjelpe deg til klare komme deg opp. 3-4 sett.

 

S her har du en fin-fin liten treningskt som du kan gjre bde hjemme og p treningssenteret.


 

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Kristina B.

Kristina B.

23, Gjemnes

Over gjennomsnittet glad i vre aktiv, og mlet er spre positivtet rundt trening, kosthold og hverdagen. Basisball RAW Trainer og PT-soon-to-be! :)

Matbloggtoppen
hits