Julekalender etter jul - Dag 5

God dagen, dagens treningskt-tips er litt mer rettet mot de som har mulighet til trene p senteret.
Men for al del, du kan alltids gjennomfre velser p samme metode. Trisett! Jeg vil tipse om to trisett, og denne kta er god alts.

Trisett fungerer p den mten at du skal gjennomfre alle de tre velsene etterhverandre, fr du tar pause. Vekten legger du slik at det passer. Det skal vre s tungt at du maks kunne klart 1-2 repetisjoner til.

A1 Kneby x 7
A2 Utfall bak x 7 p hvert bein
A3 Rygghev x 10
4 sett

B1 Sittende roing x 10
B2 Armhevinger x 10
B3 Facepulls x 10
3 sett

Kjenner at denne kta, den m jeg vurdere gjre selv veldig snart, den er akkurat passe tung, og du fr i tillegg litt puls ved at du kjrer tre velser fr du har pause.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

2 kommentarer

Victoria Larsen

29.12.2016 kl.11:07

S flink du er! :)

Kristina B.

29.12.2016 kl.21:19

Victoria Larsen: Takk :)

Skriv en ny kommentar

Kristina B.

Kristina B.

23, Gjemnes

Over gjennomsnittet glad i vre aktiv, og mlet er spre positivtet rundt trening, kosthold og hverdagen. Basisball RAW Trainer og PT-soon-to-be! :)

Matbloggtoppen
hits