Julekalender etter jul - Dag 5

God dagen, dagens treningsøkt-tips er litt mer rettet mot de som har mulighet til å trene på senteret.
Men for al del, du kan alltids gjennomføre øvelser på samme metode. Trisett! Jeg vil tipse om to trisett, og denne økta er god altså.

Trisett fungerer på den måten at du skal gjennomføre alle de tre øvelsene etterhverandre, før du tar pause. Vekten legger du slik at det passer. Det skal være så tungt at du maks kunne klart 1-2 repetisjoner til.

A1 Knebøy x 7
A2 Utfall bak x 7 på hvert bein
A3 Rygghev x 10
4 sett

B1 Sittende roing x 10
B2 Armhevinger x 10
B3 Facepulls x 10
3 sett

Kjenner at denne økta, den må jeg vurdere å gjøre selv veldig snart, den er akkurat passe tung, og du får i tillegg litt puls ved at du kjører tre øvelser før du har pause.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

2 kommentarer

Victoria Larsen

29.12.2016 kl.11:07

Så flink du er! :)

Kristina B.

29.12.2016 kl.21:19

Victoria Larsen: Takk :)

Skriv en ny kommentar

Kristina B.

Kristina B.

23, Gjemnes

Over gjennomsnittet glad i å være aktiv, og målet er å spre positivtet rundt trening, kosthold og hverdagen. Basisball RAW Trainer og PT-soon-to-be! :)

Matbloggtoppen
hits