WOD

Workout Of the Day!
Jeg har virkelig, virkelig fått sansen for
"Barbell-complexen" til Funkygine. Hun la den ut på Instagram, og jeg testa den ut samme dag, og plutselig så jeg flere av de jeg følger, gjennomførte den, og den er knall altså. Jeg pleier å kjøre den som ei avsluttning på øktene mine, og dermed kjører jeg "lett", i det vi kan kalle det lett, fordi... fysj, den er tung, og jeg kjører 5 runder av den.

Om du ikke har sett den ser den sånn ut:
A1 Markløft x5
A2 Stående roing x5
A3 Frontbøy x5
A4 Skulderpress x5
A5 Knebøy x5

Og du skal gjennomføre alle rundene, Jørgine kjørte originalt 10 runder, UTEN å legge ned stanga. Altså, rett fra knebøy og til markløft igjen og kjør hele runden. Her må du jobbe mentalt for å holde ut. Jeg har enda ikke klart å gjennomføre 10 runder, men som nevnt, så avslutter jeg øktene mine med denne, og denne er nok fin å kjøre for seg selv, eller som en Del 1 av ei økt. Jeg liker den her altså!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

I dag tenker jeg å teste ut en ny AMRAP som jeg selv har mikset litt med, og jeg kjenner jeg gruer meg allerede før jeg har prøvd den. Jeg kan nevnte at den inneholder blant annet 12 burpees over stang. Herlighet, det værste er at hjernen min fungerer på den måten at jeg MÅ fullføre om jeg først begynner og har bestemt meg. Si fra om jeg skal legge den ut - tror den kan bli ganske "fin" :)

 

#trening #fitness #workout #WOD #crossfit #finisher #hverdag #PT #personligtrener #balanse

2 kommentarer

Celine

24.01.2017 kl.10:00

Fint innlegg!:)

Hanne Lovise Johnsen

24.01.2017 kl.10:38

så flink du er!

Skriv en ny kommentar

Kristina B.

Kristina B.

23, Gjemnes

Personlig trener. Basisball RAW-trainer. Ønsker å spre treningsglede og fornuft!

Matbloggtoppen
hits