Ukens #6

Litt forsinka, og uten internett i gr, s var jeg redd det ble enda senere, men her kommer den.

Ukens treningskt/dag?
P fredagen hadde jeg tidenes legday + Basisball. Jeg var helt kake da jeg var ferdig den kvelden, og sofaen var ekstra god. Jeg absolutt digger trene bein og rumpe, og skulle nske det var like kjekt trene overkropp!


Ukens fjelltur:
P onsdag pakket mamma og jeg sekken etter arbeid og tok en fjeltur p en lokal topp her. Det ble mrkt fr vi ndde toppen, men det var faktisk veldg koselig og facinerende og sitter 600 hydemeter og se utover.
SAMSUNG CAMERA PICTURES

Ukens "ro-i-sjela".
Noe jeg egentlig er ganske god p, er sette meg ned med en tekopp og bare kjenne hvor deilig det er ha brukt kroppen og vite at .... det sitte her, det gjr meg s godt. Den tekoppen, den er jo med meg uansett da, frokost, lusnj, kvelds, natt, nr det enn mtte passe!


Ukens cravings:
Peanttsmret med salt karamellsmak. Alts, det er s fantastisk godt. Jeg har det p alt, uansett hva, haha. Her med kesm, cottage cheese og druer - fantastsik kombo!


Ukesn "fornuft".
Lrdag betyr ukas siste styrkekt, og da betyr det ogs smgodt. Jeg har helt dilla p smrbukk-fudge, og de er eneste grunnen til at jeg plukker i meg en pose med smgodt hver lrdag. Farlig gode. Synes ogs at det er fornuftig med en skalt "usunn" dag i uka. Jeg synes ikke noe skal vre "sunt eller usunn", og liker absolutt ikke bruke noen av begrepene for beskrive mat eller hverdag.


 

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Kristina B.

Kristina B.

23, Gjemnes

Personlig trener. Basisball RAW-trainer. nsker spre treningsglede og fornuft!

Matbloggtoppen
hits