Ukens #6

Litt forsinka, og uten internett i går, så var jeg redd det ble enda senere, men her kommer den.

Ukens treningsøkt/dag?
På fredagen hadde jeg tidenes legday + Basisball. Jeg var helt kake da jeg var ferdig den kvelden, og sofaen var ekstra god. Jeg absolutt digger å trene bein og rumpe, og skulle ønske det var like kjekt å trene overkropp!


Ukens fjelltur:
På onsdag pakket mamma og jeg sekken etter arbeid og tok en fjeltur på en lokal topp her. Det ble mørkt før vi nådde toppen, men det var faktisk veldg koselig og facinerende og sitter 600 høydemeter og se utover.
SAMSUNG CAMERA PICTURES

Ukens "ro-i-sjela".
Noe jeg egentlig er ganske god på, er å sette meg ned med en tekopp og bare kjenne hvor deilig det er å ha brukt kroppen og vite at .... det å sitte her, det gjør meg så godt. Den tekoppen, den er jo med meg uansett da, frokost, lusnj, kvelds, natt, når det enn måtte passe!


Ukens cravings:
Peanøttsmøret med salt karamellsmak. Altså, det er så fantastisk godt. Jeg har det på alt, uansett hva, haha. Her med kesm, cottage cheese og druer - fantastsik kombo!


Ukesn "fornuft".
Lørdag betyr ukas siste styrkeøkt, og da betyr det også smågodt. Jeg har helt dilla på smørbukk-fudge, og de er eneste grunnen til at jeg plukker i meg en pose med smågodt hver lørdag. Farlig gode. Synes også at det er fornuftig med en såkalt "usunn" dag i uka. Jeg synes ikke noe skal være "sunt eller usunn", og liker absolutt ikke å bruke noen av begrepene for å beskrive mat eller hverdag.


 

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Kristina B.

Kristina B.

23, Gjemnes

Personlig trener. Basisball RAW-trainer. Ønsker å spre treningsglede og fornuft!

Matbloggtoppen
hits