Ukens #8

God mandag dere, jeg er i godt humr!
Fikk startet dagen med en intervall, og da vkner man jo helt klart skikkelig. S var det litt jobbings fr jeg dro trente styrke. Skulle gjerne hatt ei hel kt, men noen ganger, s passer det bedre dele den opp p denne mten.

Ukens treningsDAG:
P mandag, s hadde jeg tidenes dag. Kort arbiedsdag, og jeg fikk gjort unna ei god styrkekt p bein, gikk hjem, og avslutta dagen med nesten 2 mil p ski. Alts, det er ikke hverdagskost p en mandag!


Ukes nedtur:
P tirsdag/onsdag, s hadde jeg to skikkelig drlige dager p trening. Jeg ga meg fort p tirsdag, og kjente at kroppen ikke var i form til intervaller. P onsdag, s var jeg ikke i form. Uvell i kroppen, og treningskta ble forskt gjennomfrt, men det ble mer hvilepuls, og jeg tok hviledag resten av dagen.


Ukens skitur:
P lrdag s ble det intet mindre en to mil p ski. Det var skikkelig digg gjennomfre det. Kjente det absolutt i armene nr jeg nrmet meg "ml".


Ukens tapre forsk:
Sndag, chins i toppen av et tre, med ski. Det ser kanskje ikke s vrst ut, men alts.... Nj, synet kan bedra ;)


DENNE UKENS ML:
Tying. Tye, tye, tye. Jeg er ikke helt hplst p denne delen, men jeg kjenner at jeg vil vre enda mer bevegelig, og derfor skal jeg denne uka forske legge inn litt ekstra tying.


 

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Kristina B.

Kristina B.

23, Gjemnes

Personlig trener. Basisball RAW-trainer. nsker spre treningsglede og fornuft!

Matbloggtoppen
hits