Ukens #8

God mandag dere, jeg er i godt humør!
Fikk startet dagen med en intervall, og da våkner man jo helt klart skikkelig. Så var det litt jobbings før jeg dro å trente styrke. Skulle gjerne hatt ei hel økt, men noen ganger, så passer det bedre å dele den opp på denne måten.

Ukens treningsDAG:
På mandag, så hadde jeg tidenes dag. Kort arbiedsdag, og jeg fikk gjort unna ei god styrkeøkt på bein, gikk hjem, og avslutta dagen med nesten 2 mil på ski. Altså, det er ikke hverdagskost på en mandag!


Ukes nedtur:
På tirsdag/onsdag, så hadde jeg to skikkelig dårlige dager på trening. Jeg ga meg fort på tirsdag, og kjente at kroppen ikke var i form til intervaller. På onsdag, så var jeg ikke i form. Uvell i kroppen, og treningsøkta ble forsøkt gjennomført, men det ble mer hvilepuls, og jeg tok hviledag resten av dagen.


Ukens skitur:
På lørdag så ble det intet mindre en to mil på ski. Det var skikkelig digg å gjennomføre det. Kjente det absolutt i armene når jeg nærmet meg "mål".


Ukens tapre forsøk:
Søndag, chins i toppen av et tre, med ski. Det ser kanskje ikke så værst ut, men altså.... Njæ, synet kan bedra ;)


DENNE UKENS MÅL:
Tøying. Tøye, tøye, tøye. Jeg er ikke helt håpløst på denne delen, men jeg kjenner at jeg vil være enda mer bevegelig, og derfor skal jeg denne uka forsøke å legge inn litt ekstra tøying.


 

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Kristina B.

Kristina B.

23, Gjemnes

Personlig trener. Basisball RAW-trainer. Ønsker å spre treningsglede og fornuft!

Matbloggtoppen
hits