Fullkroppsøkt til deg

God morgen lørdag!
Jeg unnet meg å sove litt lengre enn vanlig, var helt grusomt trøtt i går, så jeg var oppe for omtrent en halvtime siden og gikk rett bort til kaffemaskina for en karamell-kaffe. En liten #prebreakfast !
Jeg skal om ikke så veldig lenge komme meg på trening, og jeg tenker det blir litt koseøkt i dag. Tar øvelser som jeg synes er gøy og bare kjenner litt an på dagsforma. Jeg er så innmari støl i ryggen (det er ikke ofte for å si det sånn), at jeg vet ikke hvor mye jeg "gidder". Haha, noen dager. Men her er ei økt du kan teste ut, ei fin-fin fullkroppsøkt.

A Zercher squat* 8-10 x3
B Strak markløft 6-8 x 3
C1** Utfall bak 6-8 på hver fot x3
C2 Sittende roing 8-10 x 3
D Benkpress med manualer på skråbenk 8-10 x 3
E Skulderpress med manualer 8-10 x 3

1-2 minutters pause mellom hvert sett, og vips så er du ferdig.

*Stanga skal ligge armkroken, søk opp om du er usikker.
**Her skal du ikke ha pause mellom øvelsene, først utfall bak, rett bort på sittende roing, og SÅ pause
.




 

2 kommentarer

Iselin Renée

18.03.2017 kl.10:12

Høres bra ut :)

Victoria Larsen

18.03.2017 kl.10:23

Så flink du er!

Skriv en ny kommentar

Kristina B.

Kristina B.

23, Gjemnes

Personlig trener. Basisball RAW-trainer. Ønsker å spre treningsglede og fornuft!

Matbloggtoppen
hits