Motivasjons-boost

Nok en gang er vi uten data her. Mamma hadde arbiedspcen sin hjemme ei ukes tid, men tok den med seg i dag. S derfor blir det mobilblogging. I dag, etter mye frem og tilbake, bestemte jeg meg for teste meg p 3000 m. Det er lenge siden sist gang, s kanskje er det feil sammenligne det med fo...

Sveler med god smavittighet

>Heisan!I grkveld laget jeg en dunge med grove sveler. Noen gikk med til kveldsmat, toppet med en mislykket hjemmelaget peanttsmr (som ble god p smak da) og vaniljekesam, og noenkommer vell til g ned til lunsj i dag :) Dette er virkelig noe av de beste jeg vet om, tror jeg :) Er du ...

Let's workout

Tok egentlig disse bildene i gr, men jeg ser selv at flere av velsene ser skikkelig drlig utfrt ut, alts at "formen" (heter det det p norsk, som p engelsk?) ser ikke bra ut, s om du stusser p at knrne kaskje er byd, eller skuldrene hy oppe, s er jeg klar over det. Jeg trener jo en d...

Tungrockering

Min beste og vrste venn for tiden! Prver rocke denne 1,2kg (tror jeg, mulig 1,5)rockeringen i 20-30 minutter hver dag, men siden den veier sppas s blir jeg veldig hoven, og det gjr noks vondt. I gr greide jeg tilsammen 30 minutter, 15 minutter hver vei. I dag skal jeg se om jeg greie...

Bilder; Lang fjelltur til huttiheiti

>Hei!I gr var jeg som nevnt p fjelltur med mamma og pappa. Var bra vr, og fint g, deler av turen. Det var utrolig isete og hard sn deler av turen, s bde mamma og jeg var litt nervse for gli, siden det ogs var ganske bratt. S vi endte opp med g en stor omvei, som tok rundt en t...

Lang fjelltur

>Heisan!I skrivende yeblikk sitter jeg med mormor, sliten etter fire og en halv time fjelltur. Mamma og jeg gikk langt i huttiheiti, var sykt hard sn, s vi var redde for gli, s vi gikk stor omvei. Kommer med bilder fra turen i morgen.

Derfor har ikke jeg "outfits".

Jeg hadde en periode hvor jeg delte mine antrekk p bloggen, men n gr jeg jo stort sett hjemme, ikke ble det privatist p meg i r, og ikke har jeg jobb (enda, hper det blir) og ja... Jeg gr hjemme og daffer og trener. Jepp, jeg gr i ei nattbukse fra Bjrn Borg, som er min kosebukse.... Og...

Sjokolade-etter-trening-lrdag!

>Hei!I skrivende yeblikk sitter jeg nyter hasselnttsjokoladen som har ventet p meg hele uken. Digg!Sitter n stl og sliten etter at jeg tvang meg gjennom ukens andre bakkeintervall. Denne gangen i en bratt (!!) kort bakke. Jeg hater den, selv nr jeg gr, men det er godt :)Ikke at det vi...

Sjokolde-cravings

Nr du leser dette innlegget kommer du til tenke: "Jss, for en viljestyrke.... eeerh" Og nr det kommer til sjokolade, s har jeg kanskje verdens vrste viljestyrke. Det er heller ikke noe lettere holde seg unna, nr huset er fylt med sjokolade. Vi har s masse julemarsipan og styr etter ka...

Den stygge sannheten

I dette innlegget deler jeg kanskje noe av de mest srbare bildene av meg selv. Men jeg vet jeg ikke er alene om det. Derfor deler jeg de. Jeg hper du som leser dette velger ordene med omhu, du m gjerne kommentere, men somnevt, er dette gansek srbare bilder, jeg tler en stkk, helt klart, men...

Hvem sier vafler er usunt?

Ikke meg hvertfall! I dag bestemte jeg meg for grove vafler til lunsj. Enkelt greit bytter jeg bare ut deler av melet med grovt og havregryn og dropper sukkert. Dermed en sunnere variant :) Haha, jeg har sot p henden etter at jeg tente opp i ovnen. Det har jeg visst fortsatt ser jeg, heh Mi...

Bilder; Throwback to summertime!

>Heisan!Her om dagen satt jeg s gjennom bildene fra den gamle mobilen, og de siste bildene oste detsommer av. Jeg er veldig glad i vinter, spesielt fordi det betyr skiturer, men jeg er nok et sommermenneske. Sole meg masse, aah, selv om jeg aldri ble brun.Her fra 17.mai 2013.Venninna mi og ...

Bomtur!

>Heisan!I dag stod jeg opp tidelig (for meg vre), spiste, fikk unna ei intervall kt og gjorde meg klar til et infomte p skolen. Mens jeg satt p bussen fikk jeg telefon av rektoren som fortalte at det ikke var nok oppmeldte i samfunnsfag til gjennomfre. Siden det var det eneste faget ...

Tenk positivt!

>Hei!I gr s jeg p "Hvordan Overleve" for frste gang, som gr p Tv2. Der fortalte programleder Marthe Sveberg veldig personlig, om hvordan hun hadde hatt det i sin ungdomstid og fortsatt har det. Med store komplekser for kropp, vekt, utseende med kviser og arr. Hun snakket med ulike person...

Havrepletter

Noe bde mamma og jeg et veldig glad i, er havrepletter. Det et s lett som havregeyn og egg, som man steker p panna. Utrolig lett og sunt. Disse liker jeg toppe med cottage cheese og vaniljekesam med friske br, om jeg har det.

Grsdagens innkjp

>Heisan!Bytur med mamma i gr. Alltid fint, med caf-besk hvor vi koste oss med kaffe og en kjempegod kyllingsalat. Er jo s heldig at mamma spanderer p meg, s, hihi, fikk et par innkjp i gr. Bildene ser egentlig ikke ut, er jo et mirakel jeg fikk de inn p dataen i det hele tatt. Den kli...

Sneak peek

>Hei!Et par sniktitt med mobilbilder fra dagen min. Jeg nevnte at jeg skulle ta en bakkeintervall, den var vellykket med seks vanlig lp og fire sidelengs, to p hver side. Et uredigert rdt bilde. S etter lpeturen var det bare hoppe i dusjen og spise litt fr jeg tok fatt p sykkelen for ...

"Morning-inspiration"

S.. dette skulle jeg poste for hvertfall en time siden, men pcene her i hus... De er til klikke av, jeg har offisielt klikka :) Litt frokost-inspirasjon! Jeg startet min med mine hjemmelagede polarbrd og en kopp grnn te. Etterhevert skal jeg ut lpe litt bakkeintervaller, fr jeg muligens...

Bilder; Skytedag

>Hei og god kveld!Slik som forrige helg, tok vi turen p skyteisen. Ikke fult s fint som forrige helg, men helt greit :D

Oppskrift; Hjemmelagede energibarer

Denne oppskrifen skal den supre nettsiden sunnjenteidrett (link) ha all ren for! Jeg ser p meg selv som ganske aktiv om dagene, trener s godt som hver dag, eller er i det minste aktiv hver dag. Som oftest s gjennomfrer jeg to kter om dagen, en utholden/kondisjon- og en styrkekt, og mellom...

Bilder; Fjellet

>Hei!I dag bestemte jeg meg for en tur p fjellet her jeg bor. Ikke veldig langt, men ganske bratt, s jeg hadde puls mellom 170-180 hele veien opp. Fordi jeg synes det er bde godt og koselig, satt jeg meg i et tre pvei ned, for spise en liten lunsj. Jeg liker meg s godt p fjellet :)

Mine favorittprodukter..

..s langt!Her kommer jeg med fem av mine favorittprodukter fra Formula 10.0.6. Jeg har tidenes problemhud, og disse produktene hjelper hvertfall minhud til fles frisk.Jeg har lenge brukt en ansiktskrem og en toner derifra, n har jeg jo masse produkter som jeg bare kan velge og vrake i. Se he...

Kroppen sier nok!

>Hei og god kveld!Dagen min har vrt litt hipp som happ. Startet greit, kjente at jeg ikke var helt p topp, med fikk i meg litt frokost og gjorde jobben jeg skulle for pappa. Etter dette, var det en rolig kt med tung-rockering, litt stabiliserings-velser og bevegelighetstrening. Det trengte...

Grsdagen i bilder

>Hei!I dag bestemte datan seg for fungere, vertfall lenge nok til at jeg fikk lagt inn bilder og laget et innlegg eller noe. Her kommer min grsdag i bilder. For det meste mat! haha, og s ble det stopp p kvelden da, da jeg for det meste bare spiste middag og s p tv. Jeg starter alltid d...

Flink blogger, meen...

>Hei og god kveld!I dag har jeg vrt slik en flink blogger og tatt bilder i hele dag, med speilrefleksen til og med, men s er det jo store dataproblemer her i hus. Den ene dataen lser seg og den andre var helt full, s jeg bestemte meg for formatere den, og n bare dr den, snn uten vider...

Mneskinn

Tidligere i dag, da mamma kom hjem ,og det frste hun sier er at mnen er helt utrolig stor, til tross for at det ikke er hverken fullmne eller nymne enda. Jeg tok med meg kameraet og prvde f til et bilde. Ikke har jeg verdens beste kamera og jeg har telelinse, men "kun" 18mm-200mm, s ikke...

Anbefaling; Godt lesestoff

nsker veldig at du tar deg tid til lese DETTE INNLEGGET! Jeg skriver om fokuset mang har p trening! >Hei!Den siste tiden har jeg lest s mange bra bker. Rett fr eksamensperiosden min i november, s kjpte jeg meg "Bli best med mental trening" av Erik Bertrand Larssen, som jeg mtte legg...

Kalenderpremie

>Hei!Noe jeg ikke har nevnt, er at mamma var s heldig vinne luke nummer 24 i kalenderen til "Formula 10.0.6 Norge" p Facebook. Jeg mtte f henne til delta, siden premien var helt fantastisk og jeg elsker produktene, de er s gode mot min problemhud. I dag kom mamma hjem med to store ek...

Inspirasjon; Interir

Frst og fremst, s har jeg veldig lyst at du tar en titt p DETTEinnlegget, hvor jeg skriver om fokuset folk har p trening. Et veldig viktig tema for meg! Her om dagen skte jeg rundt p interr og leiligheter p we <3 it. Alltid gy. Har s lyst p en fin leilighet den dagen jeg flytter, o...

Alle kan trene!

Dette innlegget skal jeg prve skrive s godt som mulig fokusere p det positivet med trening, fysisk og psykisk, ikke fordi du skal n den "unelige idealkroppen". Jeg er ikke treningsekspert, har kun studert ett r idrett (s langt) og m derfor skrive ut av erfaring og det jeg har lrt. Me...

Arizona Iced Tea

Helt siden mitt forrige te-innlegg, HER, har jeg hatt skikkelig cravings p Arizona iste! Den er jo s SYKT god og den er jo grnn, som da som jeg skrev i forrige innlegg, skal vre ganske sunn :) Sist jeg var i byen, s var alts oppdraget mitt finne en plass som selger denne herlige drikken, ...

Bilder; Skytedag

>Hei!I dag var vi samlet en hel del slektninger og venner p isen i Lundalen for g p skyter! 12 minus i flere timer, med bl, glgg, grillet toast og kakao, perfekt dag! Haha, hret mitt frys noe sykt. Utrolig fin dag! N er jeg sliten etter dagen. Har dusjet, ftt p meg trre og ...

Fjelltur i nysnen

>Hei!Til tross for lite svn i natt, fordi hey, det som skjer p dataen er visst alltid veldig gy p natta, (ops) s dro jeg med meg mamsen oppi dalen. Bratt, litt glatt og kaldt, men veldig fint!Ellers er kvelden brukt til god mat, tv og litt stt :)Hper dagen har vrt fin og at resten av k...

Wok i vei

>Wok er kanskje noe av det allerbeste jeg vet om. Jeg bruker spise det bde til lunsj, middag og kvelds. Jeg gjr det ofte ganske enkelt og tar det jeg har, og det er ofte bare brokkoli og gulrot, og s tar jeg nudler sammen. Godt! I dag hadde jeg lyst p en rask wok fr jeg tok turen p en...

Nike training

>Hei!Skulle egentlig skrive dette i gr, men kom aldri s langt at jeg orket finne kabel for legge inn bilder. Men her kommer det! I gr bestemte jeg meg for teste ut Nike's traning app, som jeg har hatt i sikkert snart ett r p bde iPad, og i senere tid ogs iPhone, men aldri testet s...

Grnn te

Flere enn meg som er tedrikker eller? Selv er jeg veldig glad i grnn te, og det gr mest i twinings green tea with lemon og twiningsgreen tea with ginger, men jeg er ogs glad i andre frukteer og chai. Det sises jo ogs at grnn te skal hjelpe med ke forbrenningen, den skal forebygge hjerte...

Mitt 2013

>Heiasan!Til tross for at jeg ikke hadde noe srlig med bilder p dataen min etter den ble formatert, har jeg lett gjennom mobilen, og fant det siste halvet ret mitt der. S her er en kort-kort oppsumering av mitt 2013. Noen mneder var det vanskelig velge bilde! Januar - Det var s lite s...

Positivitet p et glass

>Hei!Har dagen din vrt bra s langt? Det hpre jeg :) Her om dagen var jeg innom bloggen til Emilie aka VOE (klikkbar), og hun hadde satt seg et kjempefint nyttrsforesett med ha et tomt glass stende ved sengekanten, og om kvelden skrive ned de positive hendelsene. Hvor utrolig fint er ik...

Pangstart p 2014

>For en utrolig fin start p 2014. Jeg har trent masse og vrt p pizzakveld med gjengen fra VGS og bare hatt det kjempebra. Jeg endte opp p en to timers joggetur p torsdag. En times joggetur/fjelltur i gr. Sykkeltur med mamma i dag. Fin, fine dager. Kvelden ble avsluttet med hj...

Godt nyttr!

2014!Jeg m ve meg p skrive det rstallet. Som vanlig, s bruker mamma, pappa og jeg ta turen til tante og onkel for feire nyttrsaften og der ligger vi ogs over. Vi kom til deilig ribbe og koste oss masse. Hadde bestemt meg for at i r skulle rakett-bildene bli s bra, men... nei! Hah! ...
Kristina B.

22, Gjemnes

Over gjennomsnittet glad i vre aktiv, og mlet er spre positivtet rundt trening, kosthold og hverdagen. Du vil nok lese om alt mellom gulv, tak, jord og himmel p denne bloggen :)