Hairstylel for workout

Nr jeg trener, M jeg ha vekk hret. Vekk fra panna, og mest mulig vekk fra nakken. Jeg har to favoritter jeg liker. Helt enkelt en hy heste hale, og flere strikk nedover. Det gjr at hret holder seg p plass og ikke vifter i ynene, hit og dit. Denne synes jeg faktisk er litt fin, og jeg b...

Litt antrekk og snn

Hei fine mandag! Selv om jeg sitter her n med hodepine, mest sansynlig varmen, s er jeg veldig glad i mandager. Det har vrt en veldig bra dag siden jeg fikk startet dagen p trening, da blir jeg alltid litt ekstra glad utover dagen alts. S kom jeg tidlig hjem, og skulle egentlig ut med en g...

Handstand on the top

God kveld/ettermiddag! FOR en fantastisk dag. Det har vrt helt perfekt temperatur og vr for fjelltur. S n er jeg rd p armene og lrene og forhpentligvis blir det litt farge der etterhvert. Jeg har jo bestemt meg for aldri posere rett-opp-og-ned p fjellet lengre, s da blir det rett....

Summer essential ; Workout

Om sommeren kommer lpelysten, og p en joggetur er det noen tinger jeg m ha. Vann, alltid en liten flakse, repropper, pulsklokke/gps, en god shorts og sports-bh, mobil-holder og/eller ei "veske" til ha rundt midjen. Bluetooth-repropper, genial julegave fra brodern. Shortsen her...

Summer breakfast and lunch

Halloo der! Der svidt jeg "har tid" til skrive dette innlegget. Sola strler, det er mange varmer gradet ute, og jeg har ligget siden 12 og grillet meg selv. Hva er egentlig greia med at alle andre fr en gjevnt brunfarge, mens jeg alltid bare blir flekkvis rd?? arg... Jeg stod opp allerede ...

Hjemmetrening VOL 1

Jeg velger dele grsdagens hjemmetrening - veldig enkel, men det blir gjort. Oppvarmin: Hoppetua A1 Pull ups x2 - 4 sett A2 Eselspark bak x10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 B1 Skulderpress x7 - 4 sett B2 Eselspark til siden x10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 C1 Burpees x15-20-30-20-15* C2 Kneby x50-100-150-1...

Snap-recap-day; 39

God #friyay ! Sola har skint i hele dag, og det har bare vrt superdeilig vr. Arbeisdagen var ferdig klokka 2, vi dro p ukas handel og da jeg kom hjem var det rett i treningsklrne og det ble utetrening i sola. Det er deilig av og till, men personlig yter jeg nok aller best p senteret med tun...

First half marathon

WELL HELLO 21 KM ! I DID IT! I gr s skulle jeg egentlig "bare" p en terreng jogetur med motbakker, men endte opp med en heisa-tur hvor jeg lp meg "vill" og kom meg ikke over ei stor elv, s etter ha lpt ca 10 km, s mtte jeg snu og lpe samme vei tilbake. Da jeg kom ned fra fjellet viste...

Shopstop went wrong

I gr, s sendte jeg ei melding til mamam om vi ikke bare skulle ta oss en bytur. Til min overraskelse s var hun enig. Jeg sier overraskelse, for jeg vet hvor mye hun har gjre og hvor sliten hun er etter arbeid, men denne gangen var hun bare enig, og vi dro nesten rett etter jobb. Jeg hadde ...

Cloud bread VOL 2

Heisan, endelig kommer VOL 2 Cloud Bread! Etter Cloud bread Pizza som du finner her som ble et populrt blogginnlegg, s bestemte jeg meg for teste flere ulike mter bruke den luftige masse p, og det ble til disse herlighetene. Nemlig cloud bread matmuffin. Alts, det er jo s enkelt at det...

Sneak peak Cloud Bread VOL 2

I skrivende yeblikk sitter jeg p bussen hjem fra en liten bytur med mamma. Jeg som hadde shop-stop ut mneden.... Fadern.... Men til greia, jeg skulle jo f ut VOL 2 p Cloud bread, men de m nok vente en dag til. Jeg lover de kommer i morgen tidlig!:DI tillegg s skal jeg vise dagens innkjp i...

When life gets in the way

I dag s har det bare vrt livet som har kommet i veien for bloggen. Jeg har hatt en fantastisk arbiedsdag med sykkeltur i ganske bra vr. Det har duskregnet litt innimellom, men ikke noe klage over i dag. S over 30 km p sykkelen i rolig tempo er helt greit i dag alts + grilling og bl. Nei...

4 easy lunch- and snack-tips

Mat er populrt, tips er populrt s da blir det mat-tips! Jeg skal forske litt p #CloudBread i kveld, s om det blir vellykket kommer det en en del to p bruke cloud bread, etter forsket mitt p CLOUD BREAD PIZZA HER. Tips 1: Hva med en skikkelig god "happy bowl" hvor du bde kan vre k...

My normal breakfast

Frst og fremst, takk for et lesertall jeg aldri har ndd fr! Jeg har aldri hatt s mange lesere som jeg hadde i gr. Jeg har jo bare en bitte-bitte-liten blogg, mest for min egen del da jeg liker skrive og dele diverse, s det varmer det lille blogg-hjertet mitt. Det aner meg at det kan vre...

Topp x2

Heisan og god ettermiddag/kveld! Du kan tro jeg har hatt en fin dag p fjellet. Det ble fjelltur, og en fin en ogs. Vi prvde oss p ei ny rute denne gangen, og vi tok to topper. Den frste toppen p noe og 500 moh. og den andre p 667 moh. Det var real syrefest i lrene mine etter grsdagens j...

Yeasterdyas lunch is like a masterpiece

Jeg er helt tom for overskrifter i dag, da blir det snn... Det har vrt lite svn i natt, tror jeg... Vi fikk besk av hyttenaboene og ble sittende til kvart p to, og etter det ble det en kopp te og litt serier fr jeg etterhvert sovna p sofaen og delag nakken min fullstendig. Jeg vkna i 6-...

35 km. in one day!

Heisan og god kveld - er det blitt! Jeg skrev jo i DETTE INNLGGET at jeg hade planer om komme meg ut p joggetur fr frokost, og allerede ti p ni var jeg i gang, og en time senere var jeg hjemme. Planen var 6-7 km, jeg endte opp med 10. En grunn var at jeg ble ivrig og satset p tte, men da ...

Morning-run

Nr jeg skriver dette innlegget er klokka 00:09. Mlet er at akkurat dette innlegget skal motivere meg til vre oppsttt p denne tiden det er publisert. Da skal jeg nemmelig ha startet joggeturen min. Men siden klokka n i skrivende yeblikk er 00:09, s er faren for at senga frister mer, enn...

Snap-recap-day; 38

Fredagsettermiddag, #friyay er gjennomfrt og jeg er skikkelig motivert! Ukas tredje styrkekt i dag, gjennomfrt i en fei til tross for 12 seige repetisjoner og 3 sett. HOLY, det er pust-og-pes det. N har jeg slukt middag og snart en pose med yoghurtntter (jj....) og jeg skal nyte resten av ...

Pistol Squat on the mouantain top

Heisan, god morgen og god fredag! Her kommer et par knips fra grsdagens fjelltur. Den ble superfin til tross for at vi startet med gre skyer og inen hp om sol, men det ble kjempefint p toppen nr vi fant oss ly til nyte litt sjokolade og kjeks. Litt for dypt, Kristina! ...

Kari Traa Kristina

Hei og god kveld! Etter jobb, s fikk mamam et sprsml fra tante om hun ville bli med p fjelltur, og selvsagt s snek jeg meg med ogs, haha. Jeg fikk en melding om at jeg hadde ftt ei pakke, (ops) og hva jeg fikk i den vil jeg vise n. Jeg er S fornyd! Jeg har jo en stund vrt p utkikk et...

Ikke BARe BARe

Heisan. Du som har lest bloggen min en stund, eller et tidligere innlegg - vet at jeg er alt for glad barer. Proteinbarer, mslibarer, energibarer... alt av barer... Det er jo s godt og enkelt, spesielt mellom mltidene nr sulten begynner gnage, eller kvelden nr man stsuget sniker seg p. ...

Mitt 17. mai-antrekk

Gratulerer med dagen, Norge! Min 17.mai startet klokka 8 med en kopp iskaffe, fr jeg tok p meg antrekket og dro for spise frokost p Grendahuset. Veldig mye godt og kjekt at s mange folk faktisk tar seg turen for en felles frokost. N har jeg faktisk tatt meg tid til en lang tur, fr jeg sk...

30 000 steps

Well helloo there! Jammen har jeg ikke en liten oppdatering til. Det er ikke veldig mange timene siden jeg kom hjem, og det har gtt i ett siden klokka 10 i morges. Jeg gikk p trening, fikk gjennomfrt ei halvgod styrkekte fr jeg dro videre rett p fjelltur. Det s ut til at det kunne bli en ...

Power breakfast

God morgen! I dag har jeg bestemt meg for f en knallgod dag. Snn generelt bde p trening og hjemme og bare.. Ja, skikkelig god-dag trenger jeg n. Jeg har akkurat satt med ned med frokost, etter 20 minutter morgen-yoga. Kjenner at kroppen ikke er helt som den skulle ha vrt, men jeg skal ko...

Jeg skjnner meg ikke p...

Bildene funnet p we heart it. de som orker sminke seg hver dag, hverdag og helg. de som trener med sminke. de som gr frivillig i dongribukse i helga nr de bare vasser rundt hjemme. de som bruker flere tusen p ei veske. de som ikke liker sjokolade. de som ikke trener og l...

Morgentryne

Ikke akkurat god morgen fortsatt, men det er en liten time siden jeg vkna... Jeg "forsov" meg og var helt stiv og stl etter ha ligget s lenge. S fremdeles sitter jeg med dagens frste tekopp (ok, den er visst tom) og etterhvert blir det brunch og kanskje tar jeg meg en tur ut i regnvret. ...

Snap-recap-day; 37

Fredagskveld. Ferdig p arbeid, hadde tidenes raskeste og slveste treningskt og har spist alt for mye pizza. Ja, n er det helg! Jeg fikk snakka litt med treneren p treningssenteret jeg er p, og fant ut at jeg skal begynne p et helt enkelt og greit basis-program igjen, og se om det lser li...

Cloud bread pizza

Jeg hadde helt glemt at jeg hadde en superlett lunsj/middag tipse om. S her kommer det. For p pintrest (hvorfor har jeg aldri sjekket ut pintrest fr, jeg elsker det) s kom jeg over det som kalles "Cloud Bread". Det er s enkelt som: -Egg -Kremost -Bakepulver Mikser du det "riktig" skal...

A goodie

Fortiden, s fles alt ganske dritt p trening, vertfall om jeg skal prve kjre tunge sett. S i dag kjrte jeg en goodie, lette vekter, mange repetisjoner. Det frste var en intervall: 2-4-6-4-2 - med et minutts aktiv pause mellom hvert drag + 30/15 sekunder x 6. S til styrke-delen: A1 S...

Pakke i posten

Heisan! Superkjapt oppdatering fr jeg lper ut igjen. Har nesten akkurat kommet ut av dusjen, og stikker snart til byen igjen. Mamma skal til firsren, s jeg slenger meg p for en bytur. Skal bytte inn noe, og se om jeg finner meg ne gr capri-tights. Her kommer det som var i pakken, jeg svi...

Summer-vibes

God morgen! Ja, innafor med morgen n? Jeg har vrt vken et par timer, og har bar nytt morgenen med en kopp te og en lett frokost. Jeg tok en veldig kjapp ty-og-by-kt, (vi snakker kanskje 5 minutter) bare for f kroppen litt i gang, og jeg fler jeg har ftt vrt "aktiv" p morgenkvisten....

Sneak peak

God kveld! Her er en bitteliten snikktitt p hva jeg hentet p posten i dag. Litt bedre bilder kommer i lpet av morgendagen. N skal jeg se ferdig Greys Anatomy og ellers tar jeg kvelden etterhvert. Kanskje ser jeg en episode eller to av Younger ogs, nr jeg frst er i gang.

Lite bildedryss fra i gr

Heisan og god morgen! I lesende stund, s er jeg nok allerede i gang med en eller annen intervall p mlla. Jeg sniker alltid inn ei treningskt fr arbeid, hver gang det gjr seg mulig. S til frokost blir det intervall og et par supersett med velser. Jeg hadde en skikkelig drittkt igjen i g...

God kveld!

Bare et lite hei og god kveld fra meg. Vret har vrt strlende i dag. S jeg har akkurat kommet ned fra fjellet - en litt lengre fjelltur enn jeg trodde, men s deilig! Kommer med bilder i morgen!Hva har du gjort i dag?

Some seflies from wendsday

P onsdagen s var jo mamma og jeg p en lang fjelltur, og jeg nevnte det at jeg hadde noen flere bilder jeg skulle dele. Etter langt om lenge, her kommer de. Det er ikke mange, og de er tatt med iPoden. Trodde jeg hadde noen flere her, men det var visst bare flere av disse. Viktig me...

I crushed my goal!

Holy moly, gjett hvem som knuset mlet p 14 km? Joda, meg, og med 3,5 km! Jeg ble tatt igjen av den virituelle bilen etter 17,5 km. Totalt lp jeg 18 km, og det er det lengste jeg har lpt i hele mitt liv. Jeg hadde sagt til meg selv at jeg skulle fortsette til 21 km om jeg kom s langt som jeg...

#WingsForLife

I dag er dagen er, det er Wings For Life - over hele verden, og jeg lper #SelfieRun. Det er 13 grader, solen bryter gjennom skodden, og hva er vell bedre enn lpe ute i finvret? For de som ikke helt vet hva det er, s er det et lp som skjer p akkurat samme tidspunkt over hele verden. Folk...

Innkjp fra i gr

Jeg sa jeg ikke skulle si noe p at jeg IKKE kom til kjpe noe. Plutselig, s bare dro jeg med meg litt diverse, og jeg kan ikke si jeg angrer heller da. Notatblokk med fargeleggingssider. S FIN! Jeg klarte ikke dy meg for noen runde solbriller. Har bare rten par solbriller n da.....

Bytur-antrekk

Etter grsdagens bytur, s dro vi egentlig rett p tur da vi kom hjem. S vi kom ike hjem fr halv 12, og da s jeg ikke vits i blogge DEN dagen. Men jeg knipset none kjappe antrekksbilder fr jeg dro til byen, s jeg tenker vise de, og s kommer innkjpene litt senere i dag. Det ble jo noen, ...

Snap-recap-day; 36

Fredag og nok en Snapchat-tilbakeblikk. Begynner du bli lei av snappingen hver uke? Jeg nevnte i gr at i dag stod det bytur p planen, og jeg har ikke planlagt om kjpe noe, bortsett fra en ansiktsmaske. Men jeg nsker meg litt diverse da, s jeg skal ikke si at jeg IKKE kommer til kjpe ...

Fullstendig restutisjon

Heisan! Det har vrt en skikkelig rolig i dag, noe jeg egentlig ikke liker - fler meg skikkelig lat, men det har nok vrt godt for kroppen. Mamma og jeg gikk en fin bortover-tur i dag, og jeg tok 40 minutter med by og ty ute p terassen i kveldssola. S jeg har ftt brukt kroppen, men p en h...

Hike all night long

God morgen! (det var morgen da jeg startet skrive innlegget) Firdag og langhelg - alltid deilig. Jeg nevnte jo i gr at mamma og jeg skulle p fjelltur etter middag, og det ble en rettelig fin og lang fjelltur. Et av mlene var egentlig f med oss solnedgangen, men er det ikke typisk at de...

Dritt-kropp, dritt-kt!

I dag er jeg litt pist p kropp og trening. For dagens kt, den kunne jeg nesten like godt ha droppa, og jeg hadde nok kunne gjort noe mer positivt! Det er en snn dag hvor alt bare var piss. Ting var tungt, det var vondt p "feil plass", jeg fikk ikke opp pulsen der pulsen skulle vre hy, elle...

Tirsdags-mysigt

Som svenskene kanskje ville sagt det. Jeg har vertfall hatt nok en knallbra dag. Jeg avslutte blant annet dagen med to timer gym med ttende klasse, og jeg krte de gjennom en liten styrkesirkel p ca 10 minutter. Om ikke de ble slitne, s ble vertfall jeg det, haha. Den s foresten snn ut, pr...

Joggetur p fjellet

Heisan!Etter denne dagen, s m jeg si meg fornyd. Jeg kte ikke bare to, men tre kilo i benkpress, s DET var skikkelig motiverende. Ellers s lp nesten mamma og jeg oppi dalen igjen, og et minutt raskere enn fredagens tur er ogs klapp p skuldra!Fornyd!!! N tenker jeg lage sukkerfri arme...

"Opp fjellet, opp fjellet"

Hei, hei! Det ble fjelltur p oss, sammen med brodern, samboeren og bikkja. En rettelig fin tur. Jeg var forberedt p g i sola hele dagen da, s jeg hadde ikke med meg s veldig mye klr heller, s da sola forsvant p toppe + en iiskald vind, var det bare finne fram ulla, som alltid er med....

Vitmaninbombe til frokost

I dag vknet jeg, helt elendig i kroppen og tenkte; Fyy, en snn dag i dag... Jeg subbet meg bortover gangen, opp trappa, inn p kjkkenet og det frste jeg fant fram var paracet. S min frokost var i tillegg til det innlegget skal handle om, paracet, magnesium og omega-3! Siden jeg egentlig ik...
Kristina B.

23, Gjemnes

Personlig trener. Basisball RAW-trainer. nsker spre treningsglede og fornuft!