Hairstylel for workout

Når jeg trener, MÅ jeg ha vekk håret. Vekk fra panna, og mest mulig vekk fra nakken. Jeg har to favoritter jeg liker. Helt enkelt en høy heste hale, og flere strikk nedover. Det gjør at håret holder seg på plass og ikke vifter i øynene, hit og dit. Denne synes jeg faktisk er litt fin, og jeg b...

Litt antrekk og sånn

Hei fine mandag! Selv om jeg sitter her nå med hodepine, mest sansynlig varmen, så er jeg veldig glad i mandager. Det har vært en veldig bra dag siden jeg fikk startet dagen på trening, da blir jeg alltid litt ekstra glad utover dagen altså. Så kom jeg tidlig hjem, og skulle egentlig ut med en g...

Handstand on the top

God kveld/ettermiddag! FOR en fantastisk dag. Det har vært helt perfekt temperatur og vær for fjelltur. Så nå er jeg rød på armene og lårene og forhåpentligvis blir det litt farge der etterhvert. Jeg har jo bestemt meg for å aldri posere rett-opp-og-ned på fjellet lengre, så da blir det rett....

Summer essential ; Workout

Om sommeren kommer løpelysten, og på en joggetur er det noen tinger jeg må ha. Vann, alltid en liten flakse, ørepropper, pulsklokke/gps, en god shorts og sports-bh, mobil-holder og/eller ei "veske" til å ha rundt midjen. Bluetooth-ørepropper, genial julegave fra brodern. Shortsen her...

Summer breakfast and lunch

Halloo der! Der såvidt jeg "har tid" til å skrive dette innlegget. Sola stråler, det er mange varmer gradet ute, og jeg har ligget siden 12 og grillet meg selv. Hva er egentlig greia med at alle andre får en gjevnt brunfarge, mens jeg alltid bare blir flekkvis rød?? arg... Jeg stod opp allerede ...

Hjemmetrening VOL 1

Jeg velger å dele gårsdagens hjemmetrening - veldig enkel, men det blir gjort. Oppvarmin: Hoppetua A1 Pull ups x2 - 4 sett A2 Eselspark bak x10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 B1 Skulderpress x7 - 4 sett B2 Eselspark til siden x10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 C1 Burpees x15-20-30-20-15* C2 Knebøy x50-100-150-1...

Snap-recap-day; 39

God #friyay ! Sola har skint i hele dag, og det har bare vært superdeilig vær. Arbeisdagen var ferdig klokka 2, vi dro på ukas handel og da jeg kom hjem var det rett i treningsklærne og det ble utetrening i sola. Det er deilig av og till, men personlig yter jeg nok aller best på senteret med tun...

First half marathon

WELL HELLO 21 KM ! I DID IT! I går så skulle jeg egentlig "bare" på en terreng jogetur med motbakker, men endte opp med en heisa-tur hvor jeg løp meg "vill" og kom meg ikke over ei stor elv, så etter å ha løpt ca 10 km, så måtte jeg snu og løpe samme vei tilbake. Da jeg kom ned fra fjellet viste...

Shopstop went wrong

I går, så sendte jeg ei melding til mamam om vi ikke bare skulle ta oss en bytur. Til min overraskelse så var hun enig. Jeg sier overraskelse, for jeg vet hvor mye hun har å gjøre og hvor sliten hun er etter arbeid, men denne gangen var hun bare enig, og vi dro nesten rett etter jobb. Jeg hadde ...

Cloud bread VOL 2

Heisan, endelig kommer VOL 2 Cloud Bread! Etter Cloud bread Pizza som du finner her som ble et populært blogginnlegg, så bestemte jeg meg for å teste flere ulike måter å bruke den luftige masse på, og det ble til disse herlighetene. Nemlig cloud bread matmuffin. Altså, det er jo så enkelt at det...

Sneak peak Cloud Bread VOL 2

I skrivende øyeblikk sitter jeg på bussen hjem fra en liten bytur med mamma. Jeg som hadde shop-stop ut måneden.... Fadern.... Men til greia, jeg skulle jo få ut VOL 2 på Cloud bread, men de må nok vente en dag til. Jeg lover de kommer i morgen tidlig!:DI tillegg så skal jeg vise dagens innkjøp i...

When life gets in the way

I dag så har det bare vært livet som har kommet i veien for bloggen. Jeg har hatt en fantastisk arbiedsdag med sykkeltur i ganske bra vær. Det har duskregnet litt innimellom, men ikke noe å klage over i dag. Så over 30 km på sykkelen i rolig tempo er helt greit i dag altså + grilling og bål. Nei...

4 easy lunch- and snack-tips

Mat er populært, tips er populært så da blir det mat-tips! Jeg skal forske litt på #CloudBread i kveld, så om det blir vellykket kommer det en en del to på å bruke cloud bread, etter forsøket mitt på CLOUD BREAD PIZZA HER. Tips 1: Hva med en skikkelig god "happy bowl" hvor du både kan være k...

My normal breakfast

Først og fremst, takk for et lesertall jeg aldri har nådd før! Jeg har aldri hatt så mange lesere som jeg hadde i går. Jeg har jo bare en bitte-bitte-liten blogg, mest for min egen del da jeg liker å skrive og dele diverse, så det varmer det lille blogg-hjertet mitt. Det aner meg at det kan være...

Topp x2

Heisan og god ettermiddag/kveld! Du kan tro jeg har hatt en fin dag på fjellet. Det ble fjelltur, og en fin en også. Vi prøvde oss på ei ny rute denne gangen, og vi tok to topper. Den første toppen på noe og 500 moh. og den andre på 667 moh. Det var real syrefest i lårene mine etter gårsdagens j...

Yeasterdyas lunch is like a masterpiece

Jeg er helt tom for overskrifter i dag, da blir det sånn... Det har vært lite søvn i natt, tror jeg... Vi fikk besøk av hyttenaboene og ble sittende til kvart på to, og etter det ble det en kopp te og litt serier før jeg etterhvert sovna på sofaen og ødelag nakken min fullstendig. Jeg våkna i 6-...

35 km. in one day!

Heisan og god kveld - er det blitt! Jeg skrev jo i DETTE INNLGGET at jeg hade planer om å komme meg ut på joggetur før frokost, og allerede ti på ni var jeg i gang, og en time senere var jeg hjemme. Planen var 6-7 km, jeg endte opp med 10. En grunn var at jeg ble ivrig og satset på åtte, men da ...

Morning-run

Når jeg skriver dette innlegget er klokka 00:09. Målet er at akkurat dette innlegget skal motivere meg til å være oppstått på denne tiden det er publisert. Da skal jeg nemmelig ha startet joggeturen min. Men siden klokka nå i skrivende øyeblikk er 00:09, så er faren for at senga frister mer, enn...

Snap-recap-day; 38

Fredagsettermiddag, #friyay er gjennomført og jeg er skikkelig motivert! Ukas tredje styrkeøkt i dag, gjennomført i en fei til tross for 12 seige repetisjoner og 3 sett. HOLY, det er pust-og-pes det. Nå har jeg slukt middag og snart en pose med yoghurtnøtter (åjj....) og jeg skal nyte resten av ...

Pistol Squat on the mouantain top

Heisan, god morgen og god fredag! Her kommer et par knips fra gårsdagens fjelltur. Den ble superfin til tross for at vi startet med gråe skyer og inen håp om sol, men det ble kjempefint på toppen når vi fant oss ly til å nyte litt sjokolade og kjeks. Litt for dypt, Kristina! ...

Kari Traa Kristina

Hei og god kveld! Etter jobb, så fikk mamam et spørsmål fra tante om hun ville bli med på fjelltur, og selvsagt så snek jeg meg med også, haha. Jeg fikk en melding om at jeg hadde fått ei pakke, (ops) og hva jeg fikk i den vil jeg vise nå. Jeg er SÅ fornøyd! Jeg har jo en stund vært på utkikk et...

Ikke BARe BARe

Heisan. Du som har lest bloggen min en stund, eller et tidligere innlegg - vet at jeg er alt for glad barer. Proteinbarer, müslibarer, energibarer... alt av barer... Det er jo så godt og enkelt, spesielt mellom måltidene når sulten begynner å gnage, eller kvelden når man søtsuget sniker seg på. ...

Mitt 17. mai-antrekk

Gratulerer med dagen, Norge! Min 17.mai startet klokka 8 med en kopp iskaffe, før jeg tok på meg antrekket og dro for å spise frokost på Grendahuset. Veldig mye godt og kjekt at så mange folk faktisk tar seg turen for en felles frokost. Nå har jeg faktisk tatt meg tid til en lang tur, før jeg sk...

30 000 steps

Well helloo there! Jammen har jeg ikke en liten oppdatering til. Det er ikke veldig mange timene siden jeg kom hjem, og det har gått i ett siden klokka 10 i morges. Jeg gikk på trening, fikk gjennomført ei halvgod styrkeøkte før jeg dro videre rett på fjelltur. Det så ut til at det kunne bli en ...

Power breakfast

God morgen! I dag har jeg bestemt meg for å få en knallgod dag. Sånn generelt både på trening og hjemme og bare.. Ja, skikkelig god-dag trenger jeg nå. Jeg har akkurat satt med ned med frokost, etter 20 minutter morgen-yoga. Kjenner at kroppen ikke er helt som den skulle ha vært, men jeg skal ko...

Jeg skjønner meg ikke på...

Bildene funnet på we heart it. de som orker å sminke seg hver dag, hverdag og helg. de som trener med sminke. de som går frivillig i dongribukse i helga når de bare vasser rundt hjemme. de som bruker flere tusen på ei veske. de som ikke liker sjokolade. de som ikke trener og l...

Morgentryne

Ikke akkurat god morgen fortsatt, men det er en liten time siden jeg våkna... Jeg "forsov" meg og var helt stiv og støl etter å ha ligget så lenge. Så fremdeles sitter jeg med dagens første tekopp (ok, den er visst tom) og etterhvert blir det brunch og kanskje tar jeg meg en tur ut i regnværet. ...

Snap-recap-day; 37

Fredagskveld. Ferdig på arbeid, hadde tidenes raskeste og sløveste treningsøkt og har spist alt for mye pizza. Ja, nå er det helg! Jeg fikk snakka litt med treneren på treningssenteret jeg er på, og fant ut at jeg skal begynne på et helt enkelt og greit basis-program igjen, og se om det løser li...

Cloud bread pizza

Jeg hadde helt glemt at jeg hadde en superlett lunsj/middag å tipse om. Så her kommer det. For på pintrest (hvorfor har jeg aldri sjekket ut pintrest før, jeg elsker det) så kom jeg over det som kalles "Cloud Bread". Det er så enkelt som: -Egg -Kremost -Bakepulver Mikser du det "riktig" skal...

A goodie

Fortiden, så føles alt ganske dritt på trening, vertfall om jeg skal prøve å kjøre tunge sett. Så i dag kjørte jeg en goodie, lette vekter, mange repetisjoner. Det første var en intervall: 2-4-6-4-2 - med et minutts aktiv pause mellom hvert drag + 30/15 sekunder x 6. Så til styrke-delen: A1 S...

Pakke i posten

Heisan! Superkjapt oppdatering før jeg løper ut igjen. Har nesten akkurat kommet ut av dusjen, og stikker snart til byen igjen. Mamma skal til firsøren, så jeg slenger meg på for en bytur. Skal bytte inn noe, og se om jeg finner meg ne grå capri-tights. Her kommer det som var i pakken, jeg såvi...

Summer-vibes

God morgen! Ja, innafor med morgen nå? Jeg har vært våken et par timer, og har bar nytt morgenen med en kopp te og en lett frokost. Jeg tok en veldig kjapp tøy-og-bøy-økt, (vi snakker kanskje 5 minutter) bare for å få kroppen litt i gang, og jeg føler jeg har fått vært "aktiv" på morgenkvisten....

Sneak peak

God kveld! Her er en bitteliten snikktitt på hva jeg hentet på posten i dag. Litt bedre bilder kommer i løpet av morgendagen. Nå skal jeg se ferdig Greys Anatomy og ellers tar jeg kvelden etterhvert. Kanskje ser jeg en episode eller to av Younger også, når jeg først er i gang.

Lite bildedryss fra i går

Heisan og god morgen! I lesende stund, så er jeg nok allerede i gang med en eller annen intervall på mølla. Jeg sniker alltid inn ei treningsøkt før arbeid, hver gang det gjør seg mulig. Så til frokost blir det intervall og et par supersett med øvelser. Jeg hadde en skikkelig drittøkt igjen i gå...

God kveld!

Bare et lite hei og god kveld fra meg. Været har vært strålende i dag. Så jeg har akkurat kommet ned fra fjellet - en litt lengre fjelltur enn jeg trodde, men så deilig! Kommer med bilder i morgen!Hva har du gjort i dag?

Some seflies from wendsday

På onsdagen så var jo mamma og jeg på en lang fjelltur, og jeg nevnte det at jeg hadde noen flere bilder jeg skulle dele. Etter langt om lenge, her kommer de. Det er ikke mange, og de er tatt med iPoden. Trodde jeg hadde noen flere her, men det var visst bare flere av disse. Viktig me...

I crushed my goal!

Holy moly, gjett hvem som knuset målet på 14 km? Joda, meg, og med 3,5 km! Jeg ble tatt igjen av den virituelle bilen etter 17,5 km. Totalt løp jeg 18 km, og det er det lengste jeg har løpt i hele mitt liv. Jeg hadde sagt til meg selv at jeg skulle fortsette til 21 km om jeg kom så langt som jeg...

#WingsForLife

I dag er dagen er, det er Wings For Life - over hele verden, og jeg løper #SelfieRun. Det er 13 grader, solen bryter gjennom skodden, og hva er vell bedre enn å løpe ute i finværet? For de som ikke helt vet hva det er, så er det et løp som skjer på akkurat samme tidspunkt over hele verden. Folk...

Innkjøp fra i går

Jeg sa jeg ikke skulle si noe på at jeg IKKE kom til å kjøpe noe. Plutselig, så bare dro jeg med meg litt diverse, og jeg kan ikke si jeg angrer heller da. Notatblokk med fargeleggingssider. SÅ FIN! Jeg klarte ikke dy meg for noen runde solbriller. Har bare ørten par solbriller nå da.....

Bytur-antrekk

Etter gårsdagens bytur, så dro vi egentlig rett på tur da vi kom hjem. Så vi kom ike hjem før halv 12, og da så jeg ikke vits i blogge DEN dagen. Men jeg knipset none kjappe antrekksbilder før jeg dro til byen, så jeg tenker å vise de, og så kommer innkjøpene litt senere i dag. Det ble jo noen, ...

Snap-recap-day; 36

Fredag og nok en Snapchat-tilbakeblikk. Begynner du å bli lei av snappingen hver uke? Jeg nevnte i går at i dag stod det bytur på planen, og jeg har ikke planlagt om å kjøpe noe, bortsett fra en ansiktsmaske. Men jeg ønsker meg litt diverse da, så jeg skal ikke si at jeg IKKE kommer til å kjøpe ...

Fullstendig restutisjon

Heisan! Det har vært en skikkelig rolig i dag, noe jeg egentlig ikke liker - føler meg skikkelig lat, men det har nok vært godt for kroppen. Mamma og jeg gikk en fin bortover-tur i dag, og jeg tok 40 minutter med bøy og tøy ute på terassen i kveldssola. Så jeg har fått brukt kroppen, men på en h...

Hike all night long

God morgen! (det var morgen da jeg startet å skrive innlegget) Firdag og langhelg - alltid deilig. Jeg nevnte jo i går at mamma og jeg skulle på fjelltur etter middag, og det ble en rettelig fin og lang fjelltur. Et av målene var egentlig å få med oss solnedgangen, men er det ikke typisk at de...

Dritt-kropp, dritt-økt!

I dag er jeg litt pist på kropp og trening. For dagens økt, den kunne jeg nesten like godt ha droppa, og jeg hadde nok kunne gjort noe mer positivt! Det er en sånn dag hvor alt bare var piss. Ting var tungt, det var vondt på "feil plass", jeg fikk ikke opp pulsen der pulsen skulle være høy, elle...

Tirsdags-mysigt

Som svenskene kanskje ville sagt det. Jeg har vertfall hatt nok en knallbra dag. Jeg avslutte blant annet dagen med to timer gym med åttende klasse, og jeg kørte de gjennom en liten styrkesirkel på ca 10 minutter. Om ikke de ble slitne, så ble vertfall jeg det, haha. Den så foresten sånn ut, prø...

Joggetur på fjellet

Heisan!Etter denne dagen, så må jeg si meg fornøyd. Jeg økte ikke bare to, men tre kilo i benkpress, så DET var skikkelig motiverende. Ellers så løp nesten mamma og jeg oppi dalen igjen, og et minutt raskere enn fredagens tur er også klapp på skuldra!Fornøyd!!! Nå tenker jeg å lage sukkerfri arme...

"Oppå fjellet, oppå fjellet"

Hei, hei! Det ble fjelltur på oss, sammen med brodern, samboeren og bikkja. En rettelig fin tur. Jeg var forberedt på å gå i sola hele dagen da, så jeg hadde ikke med meg så veldig mye klær heller, så da sola forsvant på toppe + en iiskald vind, var det bare å finne fram ulla, som alltid er med....

Vitmaninbombe til frokost

I dag våknet jeg, helt elendig i kroppen og tenkte; Fyy, en sånn dag i dag... Jeg subbet meg bortover gangen, opp trappa, inn på kjøkkenet og det første jeg fant fram var paracet. Så min frokost var i tillegg til det innlegget skal handle om, paracet, magnesium og omega-3! Siden jeg egentlig ik...
Kristina B.

23, Gjemnes

Personlig trener. Basisball RAW-trainer. Ønsker å spre treningsglede og fornuft!