Saturdays sunset

På lørdagskvelden bestemte vi oss for å kjøre til Atlanterhavsveien for å grille og se på solnedgangen. Litt kjølig vind, men vi greide oss med pledd og varme pølser. haha. Koselig. Solnedgangen var ikke så imponerende som vi hadde håpet, men bilder ble det, nesten 200 faktisk, så jeg vil delenoe...

Kveldsmat 1192 moh.

Heisan og god ettermiddag!Etter mye frem og tilbake i går, så pakket vi endelig sekkene og kom oss på tur. Etter en halvannen times kjøring startet vi turen. Vi nådde toppen 1192 moh etter 2,5 time, klokka halv sju på kvelden. Da kunne vi innta kveldsmaten (første kveldsmat, vi spistemiddagnår vi...

Just being lazy

Hei, hei! Nå føler jeg meg nesten flink, blogget tre dager på rad, hva skjer'a? Hver sommer, så er jeg alltid uvanlig flink til å lese bøker, og siden det blir mye kjøring til/fra flyplass, flyturer og soling i Kroatia neste uke, så kjøpte jeg meg intet mindre enn tre bøker, som jeg har hatt lys...

A quick workout

Superenkele tips til en knallgod treningsøkt! De aller flestehar hørt om 4x4-intervall? Ja, tenkte meg det, og jeg hatet virkelig den økta før, men nå er det absolutt blitt en stor favoritt. Den er kjapp, og du får virkelig en god økt på kun 30 minutter. Så har du dårlig tid, kjør 4x4, med 2 m...

New in..

Heisan, long time no see!Det blir dårlig med blogging i disse dager. De siste innkjøpene til ferieturen er gjort, og i dag er sola vært fremme i hele dag, og jeg har grilla meg i alt for mange timer. Haha, det værste er jo at jeg ikke har fått noe farge, bortsett fra noen solbrente striper her og...

Innkjøp (nok en gang)

Hei!I går var det enda en bytur.Om du har vært innom i det siste og tenkt, herlighet som hu' der bruker penger, så er det fordi vi trenger diverse til ferietur og når man først handler A er det veldig lett å handle B også. Jeg er normalt flinkere til å ikke storhandle sånn. Reiseflasker, ladeban...

Fjelltur i strålende vær

>Hei!Er det noe jeg absolutt elsker, så er det fjellturer - og i dag har vi vært på en fantastisk en. Sola kom og gikk, og det var mye flyktig tåke over toppen, men vi fant oss en solfylt hylle, og lå der i en times tid med sola stekende. DET var deilig. Så her er et bildedryss av dagen min! S...

Betennelse

Heisan!ENDELIG, kom sola hit også. Herlighet, det var påtide å få litt sommer. Jeg startet dagen min med en tur ut i finværet før frokost. Utolig deilig. Ellers så har jeg pådratt meg øyebetennelse i begge øynene, så de er så såre, røde, hovne og tørre og alt på en gang. For å si det ekkelt, jeg ...

Fullstendig shopamok

>Heisan!I går så skulle mamsen og jeg på Spar Kjøp for å handle inn litt diverse til vi skal til Kroatia. Vi hadde kikka i katalogogen og funnet ganske mange fine topper, og da vi kom dit, så endte hvertfall jeg opp med storhandling. Spar Kjøp har faktisk ganske mye fint til en liten penge, me...

Fakta om meg

Dette er meg!-Jeg er 167 cm.-Jeg fyller år 14. juni. -Jeg er over middels interrisert i trening og helse-Jeg absolutt elsker dans.-Jeg er livredd for å ikke nå noen av drømmene mine.-Jeg blir alltid nervøs når jeg skal ut å reise, uansett distanse.-Jeg skulle bli kontordame eller proffesjonell da...

Mandagstrening

Først og fremst - WOW, blogg.no har gjort oppdateringer i innleggs-greia, her var det mye gøy verktøy, hurra >Hei!Det er mandag, og jeg var heldigivis frisk og rask i dag, etter gårsdagens grusomme hodepine og såre hals. Litt rufsete i hals og nese, men det er jeg så vant til at det spiller i...

22 år

Hei og god kveld! I dag fyller jeg intet mindre enn 22 år. Dessverre har jeg hatt en grusom natt med hodepine, sår hals og feberfantasier, så jeg vaglet meg opp halv ti til en paracet til frokost. Heldigvis kvintet jeg til utover dagen, og fikk vært med på fisketur. Den kaka... Greier ikke stoppe...

Innkjøp

>Hei!For noen bra dager jeg har hatt. På arbeid får alltid bursdagsbarn twist som de deler med alle ansatte, så klart, og siden jeg fyller år i morgen, var det min tur til å få twist i går. Haha, så koselig. Det var egentlig ingen som viste om bursdagen min, men mamma avslørte det med å skrive...

Geite-selfie

>Hei!I gårkveld så gikk mamma, pappa og jeg oss en liten tur for å prøve fiskelykken. Det ble en fisk, og tre nesten-fisker.Påvei oppover til vannet, så møtte vi en flokk geiter, som kom rett bort og var så søte og kosete. Ønsker meg geiter jeg nå. Selvfølgelig måtte jeg ta en geite-selfie! M...

Kittycat

God morgen!Siden dette er et forhåndsskrevet innlegg, så er jeg litt usikker på hva jeg gjør, men om jeg har dratt meg ut av senga da alaramen ringte, så skal jeg sitte å spise frokost. Min typiske skål med cottage cheese, yoghurt og musli/havregryn. Og en kopp med te. Ikke glem teen.Om kort tid ...

#hiking

Heisan!Nå er jeg godt plantet i sofaen etter en lang fjelltur i ganske bra vær. Mamma og jeg kom oss akkurat hjem før regnet kom. Føttene var blytunge, men det gikk helt til topps etter en matpause. Fin-fin tur! Nå blir det fullstendig avslapning resten av kvelden tenker jeg. Baksiden av lår...

Lørdags-kos

Hei og god kveld!Nå sitter mamsen og jeg og koser oss med deilige wraps og en dårlig film på tven. Tidligere syklet vi oss en tur og hun hjalp meg med å vaske noen bygg, før vi dro og trente litt. Etter det var vi begge så lyst på noe godt at vi hamstret inn lørdagsgodtet, før vi syklet hjem i øs...

Pannekake-middag

Heisan!I dag så kom jeg sent hjem fra jobb, og da mikset jeg kjapt sammen en grov pannekake røre. Mest fordi jeg hadde så lyst på blåbærsylte til, haha. Men det var godt, og så enkelt og raskt. Jeg laget disse på to egg, 1/2-1 ss. sukrin, en slump med melk, slump med bygg-mel og en neve havregry...

Siste mai 2015

Hei og god ettermiddag!Her er det regn, storm og drittvær. 'Hello summer '15' Jeg trosset det (ene veien) og syklet på trening, men ble så gjennomvåt, at pappa hentet meg da jeg var ferdig. Haha, ja, jeg synes det er absolutt innafor. Jeg tenket jeg kunne vise noen bilder som ble tatt da vi var ...

Grønn pizza

>Hei! Endelig skinner sola her, den har jeg ventet på, men den varer nok bare i dag, så jeg får nyte det så lenge det varer. Men til overskriften. Du har garantert lest oppskrifter med pizza laget av brokkoli og blomkål, og i går testet jeg det ut. Bortsett fra at bunnen min ble litt for tykk,...
Kristina B.

22, Gjemnes

Over gjennomsnittet glad i å være aktiv, og målet er å spre positivtet rundt trening, kosthold og hverdagen. Du vil nok lese om alt mellom gulv, tak, jord og himmel på denne bloggen :)