Hjemmelagede knekkebørd

Hei og god ettermiddag!Jeg ligger slengt på sofaen etter trening og en god lunsj. Snart kommer ei venninne og kjæresten, så skal vi kose oss med litt spilling. I går så nevnte jeg at jeg laget knekkebrød, og jeg må bare si at de ble jammen meg gode denne gangen også. Jeg bruker en oppskrift jeg f...

New in: Sports gear

>Heisan!Fra morgenen til nå, så har jeg slappet av med ei bok og knekkebrød-laging. For de som har laget knekkebrød vet at det tar ganske lang tid med stekingen, men verdt det. Uansett, - på tirsdag var jeg en snartur i byen for jeg har vært på utkikk etter ny pulsklokke, og med meg hjem ble ...

Dagens svettefest..

..skal snart gjennomføres i form av 4x6-intervall. Uuuugh, jeg gru-gelder meg! Kanskje jeg til og med bytter om og sier 6x4? hmm, må vurderes! Skal du trene i dag? Hva?

#sundayfunday

Hei og god morgen!I går så var vi på helgas andre fjelltur. 980 moh, og 3 timer totalt. DIGGER'E! Men kjenner det i beina, leggene er ganske sure, men det stopper ikke meg. Ei styrkeøkt skal forsøkes gjennomføres. Her kommer bilder fra gårsdagen. Vi snakkes senere :) Hvilken planer har du...

To dager på fjellet

>Heisan!Denne helga har jeg vært på fjelltur både lørdag og søndag - åh, som jeg elsker det, utrolig deilig å tilbringe dagene ute i friluft igjen. Nå sitter jeg sliten og støl forran tv'en, og her skal jeg sitte resten av kvelden også. Her kommer bildene fra lørdagens tur. Dagens bilder k...

Kontraster

Sånn var himmelen under tordenværet som foregikk. Her er det kontraster. Det buldret bra i en liten time, og så var det bare grått og vanlig igjen. Og hvor, og hvor er sommeren sier jeg bare igjen. Nå blir det en liten, rolig joggetur. Hadde en heavy styrkeøkt i dag, mye terping på markløft, tek...

Croatia - Part 3

Her kommer del 3 av min Kroatia-ferie. Dette er mest sansynlig siste del. Jeg føler jeg har så mye jeg skulle vist, Kroatia er NYDELIG! Denne sjokoladekake... Sånn seriøst - den beste jeg har spist noen sinne. MØRK sjokolade tvers gjennom, med en slags mousse! NAM!Så var vi i Norge, og jeg var r...

Treningsglede

>Hei!Endelig så begynner den virkelige adrenalinet å komme tilbake på trening. Det har vært noen irriterende tunge styrkeøkter, og det er fremdeles tungt, men det hat løsnet litt nå. Jeg ser virkelig framgang og jeg gleder meg til hver økt! Haha, fokusert! Har du hatt noen gode treningsø...

Trening på ferie

Da vi var i Kroatia, så hadde jeg pakket en god del treningsklær og bestemt meg for at om kroppen tillot det, og tiden strakk til (noe den selvfølelig gjør på ferie, haha) så skulle jeg absolutt skvise inn litt trening.5 av 6 dager var jeg aktiv, om bare 30 minutter, og det gjorde så godt. Jeg tr...

Jazz-antrekk

>Hei og god søndag!Noe jeg helt glemte var at jeg for en gang skyld tok antrekksbilder. Det skjer kanksje en gang hver andre måned, så hvorfor ikke poste det. På fredag tok søskenbarnet mitt og jeg turen på Moldejazz - og etter uker med regn, så var vi knallheldige og fikk sol og varme. Skjor...

Gamlebyen i Kroatia

Som jeg nevnte i DETTEDETTE innlegget, så hadde jeg noen bilder fra det som vi kaller "gamlebyen" i Kroatia. En nydelig liten by med et lite "kjøpesenter" og restauranter langs hele promendaden. Som du kanskje ser, så ser byggene veldig gamle og slitte ut, og jeg tenker at det er vell nettopp ...

Croatia - Part 2

>Hei og god kveld!Nå har jeg plantet meg godt i stolen etter å ha pangstartet helga med både styrke og en sykkel/fjelltur med mamma. Så nå skal jeg virkelig slappe av og nyte kvelden, og gjett om jeg skal sove lenge i morgen, jeg har ikke sovet lengre en maks halv 9 hele ferien, og helst vært ...

New in; Pretty sporty

>Heisan! Jeg er fremdeles med brodern og kjæresten. De kom hjem i går, men jeg valgte å overnatte ei ekstra natt. Da de kom hadde de med seg ei gave til meg, nemlig;Denne super-awesome tightsen. Jeg digger den!!Hva synes du?

Innkjøp fra Kroatia

Det er ikke all verden av butikker i Kroatia, og det du finner er ofte kopier og tull, men det er fint likevell. Jeg kjøpte meg vertfall noen minner som jeg er fornøyd med. Denne er nok allerede blitt favoritten i klesskapet! Superbehaglig til sommertemperatur.Selfiestang - innafor på tur, haha....

Croatia - Part 1

>Heihei!Kofferten ble pakket ut i går, og allerede i dag pakker jeg en ny bag, klar for noen dager med hundepass. KOS! Uken i Kroatia var fantastisk. Jeg har virkelig kost meg, med (mye) god mat, sende kvelder, varme, sol og trening innimellom slagene. Det har virkelig vært deilig. Jeg har tat...

Dubro jutro

Dubro jutro/god morgen! Jeg lever det søte liv her i Kroatia. Måler mellom godt over 34 grader på dagtid og 26-30 på kveldden, så her er deg bare fryd og gammen. Det et snart frokost her nå, så blir det ei kjapp treningsøkt for min del :)

Sniktitt på Kroatia

>Hei og god natt! Haha. Jeg skal til å legge meg, men tenkte jeg kunne slenge inn noen bilder av vakre Kroatia. Bare et lite knippe. Andre dag er omme, men når den startet klokka 7 blir dagene lange. Haha, sovet kanskje 4 timer de siste 2 døgnene, så i natt vil jeg sove. Utsikten fra leilighet...

Rufus-pus er óg på ferie

Også katten min er på "ferie" nå vi er borte. Når vi reiser på ferie, så er det broren min eller tante som tar seg av katten vår - og siden de ikke er der på dagtid, har Rufus-pusen fått seg feriebolig som han kan benytte seg av. Der har han mat og vann og og slipper å ligge ute i regnet. ÅÅh, s...

Dagens antrekk; avreise

God morgen alt godtfolk!I natt har jeg sover minimalt - men egentlig er det helt ok, da sovner jeg kanskje på flyet, eventuelt bilturen til flyplassen. Avreisedag står for tur, Kroatia her kommer jeg! Vi reiser om en liten time, så nå skal jeg få på meg litt sminke, og så er jeg så klar som jeg k...

Sneak peak; Reiseantrekk

>Heisan!Det ble plutselig et par dager stopp på den aktive bloggingen min - men sånt skjer! Dagen startet med et trøtt tryne som dro seg ut av senga, stiv og støl, spiste frokost og kom meg på trening. Og det vare BARE tungt - fantes ikke gøy i dag, så da er det godt å tenke på at i morgen rei...

Forrige ukes trening

>Hei!Jeg tenkte jeg kunne vise en kort oversikt over forrige ukes trening. Jeg er jo veldig glad i å være aktiv, så det skjer noe stort sett hver dag. I tillegg, så må jeg alltid sykle til/fra trening, og får dermed ei ekstra økt inn der. Jeg håper dene uka blir minst like bra. Den har vært...
Kristina B.

22, Gjemnes

Over gjennomsnittet glad i å være aktiv, og målet er å spre positivtet rundt trening, kosthold og hverdagen. Du vil nok lese om alt mellom gulv, tak, jord og himmel på denne bloggen :)