1128 moh.

Gårsdagen var fantastisk bra, i dag er leggene vonde og støle som BLY!Men ellers bra - styrketreninga er gjennomført og jeg er muligens klar for Basisball også i kveld om stemninga er der!

Kvelds-fjelltur

Onsdag og torsdag ble det kveldstur på meg - fin, fin avslutning på dagen!

Min treningssvakhet

Sitte i ro. Det som helt enkelt kalles hvile. Det er jeg så sykt dårlig på, men i dag skal jeg klare det. Har allerede fått lest et par kapitler i ei bok som har ventet alt for lenge på å bli åpnet og lest.I dag skal jeg klare å gjøre en av viktigste delen av treningshverdagen: hvile!

Ferie-syssel

God dagen! Er det flere enn meg som er like heldige med været i dag eller? Våknet til sol og 13-14 grader allerede halv 8, så jeg heiv meg rundt og et kvarter etterpå var joggeturen i gang. 11 gode kilometer i et bedagelig tempo.Siden jeg kom tilbake har jeg sittet på verandaen og prøver å sluke ...

24 år betyr 24 intervaller

Hei og fin onsdag! Fridag, bursdag og god-sliten etter bursdags-økta. Jeg bestemte meg for å avslutte styrkeøkta med 24 intervall-drag, og jeg trodde jeg skulle dø er øyeblikk der. Det var helt grusomt. Det ble en fruktelig god frokost med lime-kesam, cottage cheese og masse frukt. Såå digg!Nå må...

God morgen 10k

Heisan og god søndag formiddag/ettermiddag! Jeg startet dagen med en iskaffe og deretter 10 kilometer joggetur med bakkeintervall. Grusomt og så digg på samme tid. Jeg har planer om BDO-mila på torsdag og måtte kjenne litt på 10 km. og motbakker. Tungt, men tror jeg skal melde meg på. Hvorfor ikk...

Utetrening

God lørdag og hei sommer! For én dag! I dag skinner sola og det er varmt og digg. Jeg har hatt årets første utetrening på Basisball - og det var så deilig. Nå sitter jeg og sluker litt sol og vurderer om jeg skal pakke sekken til en fjelltur - eller om jeg skal sløve her et par timer før jeg rull...

#RaceDay

7. mai, og Wings for Life World Run ! Jeg er nervøs, til tross for at jeg ikke en gang skal være med i selve løpet. Jeg er blitt forkjøla og i går var jeg bare helt elendig. Vondt i hele kroppen og i tillegg til å være helt tett i hode, nese og hals. I dag er jeg så mye bedre, og er halvveis klar...

Treningsmål

Fin fredag! Jeg har vært så sliten og stressa de siste dagene/ukene så jeg var overraskende nok veldig gira på yoga både på onsdag og i dag. I dag ble den dessverre avslutta pga. sykdom både hos påmeldte og instruktører. Ellers så har jeg inkludert to nye øvelser i treningsprogrammet mitt; Muscle...

PumpUp Partner

Jeg er ganske sikker på at jeg har nevnt denne appen før, men jeg gjør det igjen, av flere grunner! PumpUp er en App, som kan minne litt om Instagram, men denne fokuserer på trening, helse og motivasjon. Du kan poste treningsøktene dine, bilder, poste vekt (både synlig og ikke synlig for andre),...

All day - everyday

God fredag og #friyay!Jeg sitter på jobb på treningssenteret nå, og her er det rolig med stor R. Jeg trente først, startet på jobb 10 og er ferdig 14. Foreløpig har det vært én person her - så folk har tydeligvis tatt helg. Uansett, denne uka har jeg satt meg et lite mål om å gå oppi dalen hjemme...

The bear complex

Om du har drevet med Crossfit, så har du kanskje hørt om det. Dette er altså en crossfit-økt som jeg faktisk synes er veldig gøy å gjøre. Jeg pleier å gjøre den mye, myyyye lettere enn "hva man skal" og pleier ofte å avslutte øktene. Den går som følger: 5 rounds for load 7 unbrokeb sets: 1 c...

Ukens #8

God mandag dere, jeg er i godt humør! Fikk startet dagen med en intervall, og da våkner man jo helt klart skikkelig. Så var det litt jobbings før jeg dro å trente styrke. Skulle gjerne hatt ei hel økt, men noen ganger, så passer det bedre å dele den opp på denne måten. Ukens treningsDAG: På ma...

#SkiturGlede

God kveld! Nok en dag blir #Ukens en dag forsinka. Jeg har nytt dagen med kort arbeidsdag, styrkeøkt OG skitur. Været var perfekt i dag #nyterKlokka viser over 450% aktivitet, så sofaen er akkurat der jeg plasserer meg resten av dagen!

Min helg;

Kort oppsummert; Tur oppi dalen x 2, lompe-lunsj, styrketrening med mamma, og veggen med det rare! I dag er det morsdag med pinnekjøtt og kålrabistappe og kaker!

981 MOH

GOD SØNDAG! FOR en fin dag. Sol, varmt, bare fjell og joggesko. Nesten så det ikke kan stemme at det er 5. februar i dag! Vi har vært på fjelltur, nok en søndag, denne gangen sammen med tante. Det var altså SÅ fint. Vi startet turen på skyggesiden og ble nesten litt kald, men når vi kom litt opp...

February is here!

God kveld! Fredagene er lange altså. I dag hadde jeg egentlig en kort arbeidsdag, men hadde fritimer midt på dagen og en time igjen på slutten av dagen, så de timene mellom ble benyttet til ei treningsøkt. Så ble det intet mindre enn 4 timer ventetid før Basisball. Grunnen var at det ikke had...

Saturday activety

God lørdag! Denne dagen har gått i et fra klokka 11, sånn ca. Mamma og jeg gikk på trening, kjørte litt styrke på kroppen, før vi dro på en 10 km fjelltur. Altså, hvor deilig er ikke en dag med aktivtet fra morgen til kveld? Da vi kom hjem, var det rett i dusjen og middag med brodern og samboere...

Overload..

Noen dager, så har jeg bare alt for masse energi. I dag var en sånn dag... etterhvert.. Jeg startet nemmelig med tidenes treigeste kropp, jeg hadde vondt i knær, hofter, legger og ankler og jeg kjente meg ikke gira på noe. Men så fikk litt tid på mølla før jeg skulle på byen, så jeg bare gikk ra...

WOD

Workout Of the Day! Jeg har virkelig, virkelig fått sansen for "Barbell-complexen" til Funkygine. Hun la den ut på Instagram, og jeg testa den ut samme dag, og plutselig så jeg flere av de jeg følger, gjennomførte den, og den er knall altså. Jeg pleier å kjøre den som ei avsluttning på øktene mi...

Årets første fjelltur

Sånn skikkelig fjelltur, og ikke bare oppi dalen her. Til tross for skikkelig mye vind, og dårlig med sol så var det en veldig bra tur. Vi nådde ikke helt toppen da det mest fornuftige var å snu. Men nå skal jeg drikke litt kaffe og så blir det nok sofaen resten av kvelden. ...

Årets treningsmål 2017

De siste årene har jeg satt meg noen spesifikke treningsmål som jeg ønsker å fokusere litt på. I år vil jeg være enda mer spesifikk. Jeg øsnker å bli sterkere enn jeg noen gang har vært og forhåpentligvis ha en god framgang. Så derfor legger jeg om trening og går ut av komfortsonen. Skumelt, me...

Tabata for breakfast

God formiddag! Nok en fridag - tror jeg kan venne meg til dette, hehe. Neida, men det er utrolig deilig med noen dager hjemme. Været her helt grusomt, og normalt så kler jeg meg godt og kommer meg ut uansett, men akkurat i dag, så frister det ikke i det hele tatt. Så jeg startet dagen med en hje...

#legday

God kveld! Jeg har sittet godt plantet i sofaen etter at jeg kom hjem fra jobb og trening. I dag var det overkroppsøkt og jeg er ikke veldig glad i det, enda, men det kommer seg. Jeg har begynt på nytt program i håp om å bli sterkere i chins/pull ups, så de neste ukene er det derfor fult fokus ...

Årets første skitur

I går var det ENDELIG muligheter for å gå på ski, og jeg nøt hvert minutt. Jeg startet allerede kvart over 10 på morgenen, og løypene var nesten nyoppkjørt og jeg gikk helt alene uten en sjel rundt meg. Det snødde tett i godt over 1 time, men jeg var bare glad for å få gå på ski. Det var ikke op...

Treingsmålene for 2016..

Hvordan gikk det med målene med treningen i 2016? Ta frem løpingen igjen, minst 2 økter i uka Sykle mer, gjerne lengre turer nå til våren/sommeren Klare 5 chins Perfeksjonere teknikken i knebøy og markløft Prøve en helt ny treningsform, f.eks CrossFit Jeg har helt klart løpt mer ...

Slik kickstartet jeg 2017

Jeg har lest alt for mange overskrifter med "KICKSTART" i dag, men det er jo noe i det. Jeg fikk ikke den starten på året i går som jeg hadde planlagt, så i dag har jeg både gått tur/retur til treningssenteret og trent styrke og det føles skikkelig bra. På plana stod det 50 kg i bekpress x 4 rep...

Etter-julekalender og blogginnlegg på vent

God kveld! Her går det i både Hjemme alene og Harry Potter omhverandre på skjermen. Jeg liker ikke fireren av Hjemme Alene så godt, men samtidig så er det noe med den og julestemningen. Jeg har nå sittet og skrevet flere innlegg som kommer i slutten av måneden og begynnelsen av januar. Det er go...

Julebord og sunday-funday

Heisan! Håndballkampen er sett og seieren har sunket inn. Digg, Norge er nok en gang EM-mestere! Fredagen bestod av jobb, trening og julebord. Veldig kjekt selv om jeg er en hjemmekjær person som helst sitter foran tv'en en fredags kveld, hehe. Vi hadde tapas, så alle tok med en liten rett hve...

Mine dager for tiden..

Hei og god kveld! En liten oppdatering i kveld. Jeg sitter og prøver å slappe av med Farmen, men tankene surrer og er veldig stresset. I morgen reisr jeg for samling nummer to i Oslo, og eksamen nr. 2 og 3. Snart ferdig med studiene, og jeg er et nervevrak. Har kanskje aldri vært så usikker på n...

Trening kommende uke:

Tenkte jeg kunne dele hvordan min trenigsuke ser ut. Den er jo bare grovt tenkt ut, utenom styrkedagene mine de er faste ;) Så plutselig kan det blir noe helt annet. Men sånn ser jeg for meg uka, sånn omtrent. Mandag: Tung styrke - fullkropp. Tirsdag: Pyramideintervall på mølla. Kanskje ba...

One week ago...

Heh... Det blir visst bare innlegg en gang i uka her..... Jeg har sagt det hver gang nå, og det er rett og slett at det bare ikke blir tid. Jeg har så innmari lyst, så mye å  "fortelle", men det bare blir ikke... Jeg tenker ofte at jeg må huske å ta bilder til diverse innlegg, men neida.. M...

Min treningsuke

Jeg tenkte jeg skulle prøve noe nytt. Jeg er jo veldig aktiv i løpet av uka, så jeg har litt lyst å dele hva jeg gjør i løpet av uka. Mandag: -Fullkroppsøkt med tunge markløft, litt frontbøy, chins og diverse på overkropp. Prøver å øke styrken i baseøvelsene, men det står fortsatt BOM fast. Av...

Søndagens tur

Wow, jeg hadde egentlig en to-timer lang arbeidsdagen men altså... Det skjedde ikke. Jeg fikk full dag, dro på trening og så en bytur med mamma. Det ble et par små-kjøp (salg <3) og de skal jeg prøve å få vist i morgen. I dag vil jeg vise bilder fra søndagens fjelltur med hele familien. ...

Det sa stopp!

Jeg har kommet til et punkt hvor kroppen har sagt stopp! Og da tenker jeg styrkemessig. Ting går bare ikke og det løsner ikke.Irriterene, skuffende og bare... blærgh... I dag er det den store ryddedagen, med klesvask, oppvask, støvsuge og diverse før jeg skal ta meg en liten fjelltur her. I kveld...

Når set ble joggesko fremfor sofaen

Vertfall til og begynne med. En helt utrolig fin kveld! Jeg er så glad at jeg knytte på meg joggeskoene før jeg skal sitte og glane skjerm og forberede meg til arbeid resten av kvelden. Jeg har foresten nye joggesko, og har gått fra Asics til Under Amour, og jeg angrer faktisk ikke et sekund! Els...

Basisball on top

I dag tok jeg med meg basisballen på fjelltur. Seks kilo ekstra gjorde det til en liten utfordring. Gøy :)

Endelig!

God kveld! Jeg sitter plantet i stolen og glaner, men skal snart sette meg ned og gjøre litt skolearbeid før jeg skal satse på tidlig kveld. Jeg trenger søvn, sovner etter jobb og trening hver dag. I dag hadde jeg foresten en innmari god treningsøkt. Den føltes veldig bra ut selv om progresjonen ...

Bilder; Topptur

God morgen! Skulle egentlig publisere dette i morges, men rakk det ikke. Her er lite knippe bilder fra gårsdagens topptur. Endelig fikk jeg gått Romsdalseggen - noe jeg har ønsket lenge, og det var en skikkelig bra tur, og halvveis kom også sola og det varmet ekstra godt. Jeg elsker fjellet, og ...

Basisball til bygda!

Heisan og god kveld! Endelig kan jeg helt offisielt ROPE UT at jeg har blitt Basisball RAW Trainer!!!!! Det var kurset jeg tok i går, i dag fikk jeg svar på godkjent kurs! Var på demotime med samme dama som holdt kurset i går og allerede neste uke er jeg i ilden som trainer selv og har timer med...

It's ON!

Heisan og god morgen! Dagen har vært i full gang et par timer allerede. Normalt er onsdag styrkedag for min del, men i og med at jeg skal på et 7,5 timers langt kurs, hvor jeg blant annet skal ha ei skikkelig økt, så valgte jeg å starte dagen med en "gåggetur" heller. Nå sitter jeg egentlig og s...

Tradisjon-tro

God formiddag! Jeg sitter med en sen frokost etter min vanlige morgentur. Tradisjon-tro på tirsdager blitt før frokost og timer med studier. Jeg synes bare det er så godt å starte med litt aktivitet, få i gang kroppen og vite at jeg har fått beveget meg vertfall litt, før jeg skal sitte time-ett...

Lillelørdag

God morgen! I dag altså, planene er mer som en fridag i forhold til i går hvor jeg satt mange timer med nesen i boka. Jeg skal hvert øyeblikk sykle på trening og forhåpentligvis kjøre ei skikkelig god økt, før jeg skal til byen. Der skal jeg møte ei venninne og vi skal på kino. I finværet, dessv...

Sunday ritual

Nesten så jeg må si god formiddag altså. Jeg begynner å nærme min andre våken-time. Jeg våknet til deilig sol, noe jeg ikke har sett hele uka (bortsett fra mandag) og det måtte jeg såklart benytte meg av. Inn med kaffen og ut en tur før frokost. Akkurat en slik start jeg liker! Ne...

Snap-recap-day; 47

Well, hello there snapchat. Etter oppdateringen på snapchat, så ble det plutselig mye "vanskeligere" ala treigere å lagre bildene på mobilen, så derfor ble det plutselig et par uker stopp. Men her har jeg lagret de siste dagene og kommer med en mini-oppdatering. Jeg er så trøtt og sløv nå, men b...

Back to study-life

God morgen? Eller? Jeg sovnet av i morges etter alarmen ringte 8:20, men heldigvis ikke lengre enn til 9. Så jeg startet dagen med en kopp kaffe-latte før en morgentur. Nå er frokosten slukt, og jeg skal få lest gjennom ukens pensum. Tilbake til studie-hverdagen. Bittersøt følelse. Så mye, så tu...

Green water

God ettermiddag. Herlighet, er klokka virkelig blitt så masse? Jeg kom meg endelig opp til normal tid igjen, og åpner mailen og ser at i dag er dagen nettstudiet starter. Nå starter jeg på reisen til å bli PT. Herlihget, så filosofisk jeg ble. Uansett, etter at jeg kom hjem fra trening, hvor jeg...

Stikker til fjells

God ettermiddag får jeg vell si. Etter gårsdagens mangel på søvn og ørten kilomter med sykling, vandring og styrketrening, så våknet jeg likevell til vanlig tid og etter frokost og slumring på sofaen kom jeg på trening. Det ble ei sløv økt, noe jeg kunne ane meg, men jeg fikk jo gjort litt likev...

My day in 6 snaps

God kveld! Jeg startet dagen min halv 9 i morgest, med ei kjapp styrkeøkt, arbeid og så fikk jeg melding med mamsen om jeg ikke ville være med på sykkeltur. Så da vi kom hjem for knapt en time siden, hadde vi sykla totalt 46 kilomter, og det er ikke hverdagskost. Ingen av oss er noe særlig på å ...

Mouantain-life

Good morgning! Jeg fikk visst en fridag i går, og den ble brukt til å gjennomføre ei styrkeøkt, en bytur, og da vi kom hjem heiv vi oss rundt og besøkte tante og onkel på hytta. Der var vi til klokka var nærmere ett, så et trøttetryne i dag med andre ord. Jeg kjøpte ikke noe spennende, diverse m...

Yeasterdyas hike

Gårsdagens spontane sykkel- og fjelltur var litt et forsøk på få sett en solnedgang, men været var ikke helt med meg der. Hadde jeg ikke vært på arbeid i kveld og kommet hjem så sent som nå, så hadde jeg tatt meg en tur i kveld også. Kanskje, om beina hadde holdt. I dag har vært strålt. Endelig ...

Løpeglede

Den siste uka, så har løpegleden min vært større enn noe. Jeg prøver å få inn et par joggeturer og intervaller mellom styrken. Denne uka har jeg hatt intet mindre enn tre joggeturer, og to av de på 10 kilomter og i motbakke. Det var faktisk helt fantatisk og kjenne. Det var tungt, men følelsen d...

En liten yogi av meg?

God kveld! Nok en dag er over, og i kveld var siste yoga-økt på det 4-ukers kurset. Jeg må faktisk ærlig innrømme at det er trist. Jeg startet kurset med en følelse av å måtte flykte, det var skikkelig ubehaglig. Jeg har fremdeles veldig mye å lære, men det har vært veldig deilig og en kjempefin...

My kind of morning

God formiddag! Jeg stod opp til vanlig tid, rundt halv 9, drakk en kopp te og tok med bikkja på tur. Hun gikk selv og hentet båndet sitt, så det var bare å kle på seg regnjakka og komme seg ut. Så deilig og friskt å starte dagen på denne måten. Siden da har jeg spist frokost og glant på "idiotbo...

My vacation

Heisan! Etter en fin-fin arbeisdag, en god treningsøkt, så har jeg innstalert meg hos brodern og kjæresten. Mens de er på tur så bor jeg hos de og passer hunden. Vi har allerede gått en lang tur og har siden da spist og jeg har sløvet med Netflix. Hva er dine favoritter på Netflix? Jeg føler at ...

1004 MOH.

God kveld, begynner det å nærme seg. Endelig var sola tilbake, den har jeg virkelig savnet, så i dag var jeg snart med å pakke sekken etter at jeg endelig stod opp. Sov lenge i dag til en forandring, er som oftest oppe i 8-tiden hver dag, så et par timer ekstra søvn er godt. Mamma og jeg gikk ...

Typical saturday morning

God-midt-på-dagen! Jeg har den siste timen gått å tenkt at nå må jeg få åpnet bloggen, men du ser nå da, hvordan det går, hver dag. Jeg startet dagen med en joggetur, blytungt, men heldigvis bedre enn det var på tirsdagen. Så var det såklart tid for dagens beste måltid, frokost <3 før jeg vas...

Pistol squat on top

God kveld! Da jeg kom hjem fra styrkeøkta i dag, så ble det jammen fjelltur på oss. Beina var som bly, helt utrolig at jeg kom meg på toppen. Men herlighet, så deilig det var. Jeg sier aldri nei til fjelltur! Vi var skikkelig heldige med været, det eneste var kald vind ...

Up and ready

God morgen! Det ble noen bloggfri dager på meg. Det går i ett, samtidig som at jeg egentlig ikke gjør noe spesielt. Det som HAR skjedd de siste dagene da, det er at jeg har blitt tatt inn på nettstudie hos Active Education. Jeg søkte spontant på tirsdag, og onsdagen våknet jeg til mailer om at j...

10 km, måsebæsj og frokost

God morgen! Jeg trodde jeg skulle komme meg opp før klokka 8 i dag, men sovna jo som vanlig av, og takket den siste alarmen min, 08:20. Jeg subba ut av senga 7 minutter senere, og 20 minutter senere var jeg påkledd med joggesko og tights, klar for en morgenjogg. Jeg måtte stadig minne meg litt p...

Hello, and good night

Heisan! Dagen har nesten gått i ett. Frokost - trening - byen - hjem en snartur - jobb - kveldsmat. Så nå sitter jeg her da, og skal veldig snart legge meg kjenner jeg. I morgen skal jeg komme meg opp tidlig, ta en rolig joggetur og når kvelden kommer blir det yoga, så det blir en fin dag. ...

Pancekes; Strawberry and chocolate

Her om dagen så laget jeg en kjapp posjon pannekaker fra proteinfabrikken. Jeg liker godt å lage de fra bunnen av, men fordi det er så enkelt og raskt er det greit av og til. Også proteiner vettu. Og kombinasjonen med nugatti zero og jordbær. Altså.. Jeg tror jeg slukte de fire små lappene mine ...

Snap-recap-day; 44

God morgen! Jeg har vært våken i et par timer, tatt meg en joggetur, akkurat spist frokost, skal drikke teen min, og nå er jeg så klar for resten av dagen. Beina var helt bly, men jeg er fornøyd med 8 km til frokost. Snap-recap kommer forsinket igjen, da vi dro på tur i gårkveld og ikke var hje...

Første arbeidsdag?

Heisan og god morgen! Jeg er våken og spent, og har vært våken halve natta føles det som. Jeg skal nemlig ha min første arbeidsdag på treningssenteret mitt. Haha, jeg har kanskje aldri vært så gira, og så nervøs for å støvsuge og vaske et lokale før. Neida, joda, neida, ikke helt. Jeg skal jo væ...

All day, everyday

God tirsdagsmorgen dere. Frokosten er slukt, koppen med te er slukt og jeg er klar for dagen. Utrolig nok har sola sneket seg fram etter regnvær uten like i to dager, så det var deilig. I går var jeg først på en skikkelig god og lang treningsøkt, før jeg kom hjem, dusjet, spiste, gikk en tur og...

Rainy days

Jeg hadde bestmet meg for å dra på fjelltur i dag, regn eller ei, alene eller ei. Det ble 50/50. Fikk en hel del regn, og det var bare å gi opp på å prøve å holde håret tørt eller noe som helst. Mamma ble med meg, så jeg slapp heldigvis denne 15 km. lange fjellturen alene. Fint :D Da ...

Bilder; 1193 moh.

I går så var vi jo på fjellet. Utsikten scorer 1/10, mens turgleden 10/10 ! Det så kanskje sånn ut på toppen et lite øyeblikk... men resten av turen og utsikten var sånn: Det åpnet seg et par minutter, og det var helt utrolig og se toppene som plutselig dukket opp. Je...

1192 moh. med null sikt

God kveld! Dagen har vært langsom og rask på samme tid. Jeg våknet uvanlig tidlig, men dorget en times tid før jeg sto opp. Vi hadde planlagt fjelltur, men med tåke langt ned i fjellene utsatte vi den et par timer. Først halv 2 satte vi oss i bilen og 4 timer senere var vi nådd toppen. Det var ik...

Same procedure everyday!

Fredag - Check, Styrkeøkt - Check, Lunsj - Check - FRIYAY! Trenger ikke si noe mer enn det. Det går i samme prosedyre, dag ut og dag inn, så jeg må snart begynne å tenke kreativt for denne bloggen, mikse og trikse litt på kjøkkenet kanskje eller gjøre noen endringer i hverdagen, hah. Jeg hadde b...

Will I ever get tierd of this?

Kombinasjonen kesam med zero-saft, cottage cheese, fibersirup og en neve havrefras. Altså, jeg bli ikke lei av denne frokosten. Hver dag. Hver uke. Skulle gjerne hatt den til lunsj også for å si det sånn. Perfekt oppladning til en lang gåtur og litt styrke i dag. Lunsjen ble også en klas...

Klin kokos

Vel hjemme fra en skikkelig god treningsøkt. Aah. Ting var ikke helt opptimalt på hverken knebøy eller markløft, og ikke ble programmet fulgt, men følelsen.. Ahh, #DIGG! Jeg prøvde en ny øvelse i slyngen som tok på både armer, mage og bryst, og hallooo, jeg perset endelig i dips, 18!! ATTEN! END...

Ut av komfortsonen

I går var jeg som sagt på min første kveld på Yoga-kurset, og jeg sitter igjen med blanede følelser. For det første... Jeg har jo aldri gjort yoga sånn skikkelig. Jeg har tøyd og bøyd litt til videoer og diverse hjemme, men det å sitte og meditere og fokusere på pust... det er så langt og så fje...

Internatinal Yoga Day

I dag er det den internasjonale yogadagen, og hva passer vell bedre enn yoga-kurs? Jeg har jo hatt et par innlegg om mine morgenstunder med korte yoga-sekvenser, eller "wannabe-yogi". Så når jeg hørte det skulle væra yoga-kurs her så tenkte jeg; "nei, ikke min greie, holder meg unna", men så snu...

Active-morning

I dag bårvåknet jeg ti over halv 9 og trodde klokka var blitt 11. Heldigvis ikke. Min daglige rutine; Frokost, litt sosiale medier og så avgårde på trening. I dag tok jeg sykkelen så jeg kom fort fram, men også for å slippe å bli angrepet av måsene. Seriøst, de er jo helt gale! Til tross for...

Saturday-workouts

Hei og god søndag! Jeg trodde jeg hadde tatt knekken på den forkjølelsen som holdt på å snike seg på meg, men det er en kamp til og fra her, haha. Våknet tett og vondt i halsen igjen, men tror ikke det blir værre. Satser på det. Det går seg til utover dagen det her. Etter gårsdagens late morgen...

Snap-recap-day; 42

Fredag, helg, sommerferie, altså... Nå kan jeg bare nyte TO måneder! Jeg kjenner det blir godt, men samtidig så er det veldig godt å ha noe å gå til hver dag, så jeg ser for meg at det blir noen monotone dager, samme rutiner hver dag. Jeg har gått skikkelig ut av komfortsonen og meldt meg på 4 u...

First day of vacation?

God morgen. Gjett hvem som har ferie'a? Hurra. Siste arbeidsdag i går. Bittersøtt egentlig. Da jeg var ferdig med siste utevakta, så ble jeg nesten litt trist. Ett år i arbeisdlivet på skole, fått prøvd meg i alle ulike roller. Absolutt alle, i alle klassene. Altså, hallo, for en erfaring. Nå gå...

Basisball

I går testet jeg basisball for første gang, og jeg er allerede litt frelst. Det er en slags medisinball, men med to handtak! Høy intensitet, balanse, koordinasjon og bare sykt gøy! Ikke så værst når en av gründerene var instruktør heller da. #motivertHar du prøvd basisball før?

Birthday-workout

God kveld! Nok en sen oppdatering. Dagen har ikke gått i ett, men jeg har ikke sittet noe særlig inne. Jeg startet dagen med en skikkelig bursdagsøkt, hehe. Hurra for meg! Økta ble to gode slagere: -4x4-intervall A1 Goblet squat 10x5 A2 Omvendt roing 10x5 A3 Rygghev 7x5 B1 Kneeling Squat ...

First jog in shorts

Helloo! I dag har sola strålt nok en dag, og til tross for mams og paps kraftige forkjølelse, så dro vi på en liten tur. Jeg jogga motbakker, og fikk dermed gjort unna dagens økt samtidig som jeg fikk sol på kroppen. Nå har jeg spist meg stappmett på kylling og hjemmelaget potetsalat. Er helt øde...

Bye bye Polar Loop..

..and welcome to Polar A360! Det var ett av kjøpene som spontat ble med meg hjem fra bytur. Jeg har lenge gått og vurdert nytt aktivtetsarmbånd, og stod mellom Loop 2 eller A360, og i dag ble det. I tillegg, så gikk jeg ellers shop-amok. Sånt skjer når man for det første har fått feriepenger, og...

Eat your vitamines

God formiddag! Jeg våknet tidlig i dag av at mamma satte på vaskemaskina, så da klokka var rundt halv 9 var det bare å stå opp. Jeg spiste en lett frokost, før jeg gikk en morgentur på 9 km. Så før klokka var tikket 11 i dag, hadde jeg gått rundt 12 500 skritt :) Innafor. Jeg hadde litt lyst til...

First run

God kveld, late utdate. Jeg er helt utslått etter dagens 10 kilometer-løp. Mitt første skikkelig løp (OK, ikke konkurranse altså, men litt offisielt var det da) og jeg er så fornøyd. Ikke noe pers på tiden, men jeg løp nesten hele veien, tok totalt 2 minutter med gange, så jeg løp inn i mål på ak...

First 10k-run

HOLY WHAT HAVE I DONE???? Jeg har meldt meg på mitt livs først løp. BDO-Mila. 10 kilometer. Det er jo bare på gøy, og jeg meldte meg på det såkaldte "mosjons-mila" der det er uten tidtakning, men personlig så har jeg så sykt konkurranse-instinkt og vil gjøre det bra for min egen del. Nå er jeg s...

Upside down

God ettermiddag! Sola steiker, jeg har vært på fjellet og nyter en liten stund i sola før jeg må slå til med litt styrketrening. Jeg har funnet ei killer økt jeg må teste ut i sola. Så trening + sol i samme slengen = tommel opp!Paps og jeg dro på fjellet i dag. Kald vind, men fint i solsteiken.

#WannabeSporty

Hei,hei og god morgen! Jeg har jo vært oppe i nærmere to timer så det begynner jo å bli ut på dagen. Hehe, neida... joda... neeeida. Jeg våknet første gang halv 7 i morgest, og tenkte; Yess, en time til alarmen ringer, og da den ringte.... fy.... Jeg var så trøtt... Subbet ut av senga 45 minutt...

Litt shopping

Hei, hei og god kveld! Etter dagens arbeidsøkt, så satt jeg på med en kollega til byen, selv om jeg absolutt ikke skulle ha noe spesielt, men altså... Ja, du skjønner greia. Jeg var innom en Sports Outlet, og fikk med meg både det ene og det andre for tilsammen 500 kr, deriblant Kari Traa, så de...

Handstand on the top

God kveld/ettermiddag! FOR en fantastisk dag. Det har vært helt perfekt temperatur og vær for fjelltur. Så nå er jeg rød på armene og lårene og forhåpentligvis blir det litt farge der etterhvert. Jeg har jo bestemt meg for å aldri posere rett-opp-og-ned på fjellet lengre, så da blir det rett....

Summer essential ; Workout

Om sommeren kommer løpelysten, og på en joggetur er det noen tinger jeg må ha. Vann, alltid en liten flakse, ørepropper, pulsklokke/gps, en god shorts og sports-bh, mobil-holder og/eller ei "veske" til å ha rundt midjen. Bluetooth-ørepropper, genial julegave fra brodern. Shortsen her...

Summer breakfast and lunch

Halloo der! Der såvidt jeg "har tid" til å skrive dette innlegget. Sola stråler, det er mange varmer gradet ute, og jeg har ligget siden 12 og grillet meg selv. Hva er egentlig greia med at alle andre får en gjevnt brunfarge, mens jeg alltid bare blir flekkvis rød?? arg... Jeg stod opp allerede ...

Hjemmetrening VOL 1

Jeg velger å dele gårsdagens hjemmetrening - veldig enkel, men det blir gjort. Oppvarmin: Hoppetua A1 Pull ups x2 - 4 sett A2 Eselspark bak x10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 B1 Skulderpress x7 - 4 sett B2 Eselspark til siden x10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 C1 Burpees x15-20-30-20-15* C2 Knebøy x50-100-150-1...

First half marathon

WELL HELLO 21 KM ! I DID IT! I går så skulle jeg egentlig "bare" på en terreng jogetur med motbakker, men endte opp med en heisa-tur hvor jeg løp meg "vill" og kom meg ikke over ei stor elv, så etter å ha løpt ca 10 km, så måtte jeg snu og løpe samme vei tilbake. Da jeg kom ned fra fjellet viste...

Topp x2

Heisan og god ettermiddag/kveld! Du kan tro jeg har hatt en fin dag på fjellet. Det ble fjelltur, og en fin en også. Vi prøvde oss på ei ny rute denne gangen, og vi tok to topper. Den første toppen på noe og 500 moh. og den andre på 667 moh. Det var real syrefest i lårene mine etter gårsdagens j...

35 km. in one day!

Heisan og god kveld - er det blitt! Jeg skrev jo i DETTE INNLGGET at jeg hade planer om å komme meg ut på joggetur før frokost, og allerede ti på ni var jeg i gang, og en time senere var jeg hjemme. Planen var 6-7 km, jeg endte opp med 10. En grunn var at jeg ble ivrig og satset på åtte, men da ...

Morning-run

Når jeg skriver dette innlegget er klokka 00:09. Målet er at akkurat dette innlegget skal motivere meg til å være oppstått på denne tiden det er publisert. Da skal jeg nemmelig ha startet joggeturen min. Men siden klokka nå i skrivende øyeblikk er 00:09, så er faren for at senga frister mer, enn...

Pistol Squat on the mouantain top

Heisan, god morgen og god fredag! Her kommer et par knips fra gårsdagens fjelltur. Den ble superfin til tross for at vi startet med gråe skyer og inen håp om sol, men det ble kjempefint på toppen når vi fant oss ly til å nyte litt sjokolade og kjeks. Litt for dypt, Kristina! ...

Ikke BARe BARe

Heisan. Du som har lest bloggen min en stund, eller et tidligere innlegg - vet at jeg er alt for glad barer. Proteinbarer, müslibarer, energibarer... alt av barer... Det er jo så godt og enkelt, spesielt mellom måltidene når sulten begynner å gnage, eller kvelden når man søtsuget sniker seg på. ...

30 000 steps

Well helloo there! Jammen har jeg ikke en liten oppdatering til. Det er ikke veldig mange timene siden jeg kom hjem, og det har gått i ett siden klokka 10 i morges. Jeg gikk på trening, fikk gjennomført ei halvgod styrkeøkte før jeg dro videre rett på fjelltur. Det så ut til at det kunne bli en ...

Power breakfast

God morgen! I dag har jeg bestemt meg for å få en knallgod dag. Sånn generelt både på trening og hjemme og bare.. Ja, skikkelig god-dag trenger jeg nå. Jeg har akkurat satt med ned med frokost, etter 20 minutter morgen-yoga. Kjenner at kroppen ikke er helt som den skulle ha vært, men jeg skal ko...

Morgentryne

Ikke akkurat god morgen fortsatt, men det er en liten time siden jeg våkna... Jeg "forsov" meg og var helt stiv og støl etter å ha ligget så lenge. Så fremdeles sitter jeg med dagens første tekopp (ok, den er visst tom) og etterhvert blir det brunch og kanskje tar jeg meg en tur ut i regnværet. ...

A goodie

Fortiden, så føles alt ganske dritt på trening, vertfall om jeg skal prøve å kjøre tunge sett. Så i dag kjørte jeg en goodie, lette vekter, mange repetisjoner. Det første var en intervall: 2-4-6-4-2 - med et minutts aktiv pause mellom hvert drag + 30/15 sekunder x 6. Så til styrke-delen: A1 S...

Summer-vibes

God morgen! Ja, innafor med morgen nå? Jeg har vært våken et par timer, og har bar nytt morgenen med en kopp te og en lett frokost. Jeg tok en veldig kjapp tøy-og-bøy-økt, (vi snakker kanskje 5 minutter) bare for å få kroppen litt i gang, og jeg føler jeg har fått vært "aktiv" på morgenkvisten....

Lite bildedryss fra i går

Heisan og god morgen! I lesende stund, så er jeg nok allerede i gang med en eller annen intervall på mølla. Jeg sniker alltid inn ei treningsøkt før arbeid, hver gang det gjør seg mulig. Så til frokost blir det intervall og et par supersett med øvelser. Jeg hadde en skikkelig drittøkt igjen i gå...

Some seflies from wendsday

På onsdagen så var jo mamma og jeg på en lang fjelltur, og jeg nevnte det at jeg hadde noen flere bilder jeg skulle dele. Etter langt om lenge, her kommer de. Det er ikke mange, og de er tatt med iPoden. Trodde jeg hadde noen flere her, men det var visst bare flere av disse. Viktig me...

I crushed my goal!

Holy moly, gjett hvem som knuset målet på 14 km? Joda, meg, og med 3,5 km! Jeg ble tatt igjen av den virituelle bilen etter 17,5 km. Totalt løp jeg 18 km, og det er det lengste jeg har løpt i hele mitt liv. Jeg hadde sagt til meg selv at jeg skulle fortsette til 21 km om jeg kom så langt som jeg...

#WingsForLife

I dag er dagen er, det er Wings For Life - over hele verden, og jeg løper #SelfieRun. Det er 13 grader, solen bryter gjennom skodden, og hva er vell bedre enn å løpe ute i finværet? For de som ikke helt vet hva det er, så er det et løp som skjer på akkurat samme tidspunkt over hele verden. Folk...

Fullstendig restutisjon

Heisan! Det har vært en skikkelig rolig i dag, noe jeg egentlig ikke liker - føler meg skikkelig lat, men det har nok vært godt for kroppen. Mamma og jeg gikk en fin bortover-tur i dag, og jeg tok 40 minutter med bøy og tøy ute på terassen i kveldssola. Så jeg har fått brukt kroppen, men på en h...

Hike all night long

God morgen! (det var morgen da jeg startet å skrive innlegget) Firdag og langhelg - alltid deilig. Jeg nevnte jo i går at mamma og jeg skulle på fjelltur etter middag, og det ble en rettelig fin og lang fjelltur. Et av målene var egentlig å få med oss solnedgangen, men er det ikke typisk at de...

Dritt-kropp, dritt-økt!

I dag er jeg litt pist på kropp og trening. For dagens økt, den kunne jeg nesten like godt ha droppa, og jeg hadde nok kunne gjort noe mer positivt! Det er en sånn dag hvor alt bare var piss. Ting var tungt, det var vondt på "feil plass", jeg fikk ikke opp pulsen der pulsen skulle være høy, elle...

Tirsdags-mysigt

Som svenskene kanskje ville sagt det. Jeg har vertfall hatt nok en knallbra dag. Jeg avslutte blant annet dagen med to timer gym med åttende klasse, og jeg kørte de gjennom en liten styrkesirkel på ca 10 minutter. Om ikke de ble slitne, så ble vertfall jeg det, haha. Den så foresten sånn ut, prø...

Joggetur på fjellet

Heisan!Etter denne dagen, så må jeg si meg fornøyd. Jeg økte ikke bare to, men tre kilo i benkpress, så DET var skikkelig motiverende. Ellers så løp nesten mamma og jeg oppi dalen igjen, og et minutt raskere enn fredagens tur er også klapp på skuldra!Fornøyd!!! Nå tenker jeg å lage sukkerfri arme...

"Oppå fjellet, oppå fjellet"

Hei, hei! Det ble fjelltur på oss, sammen med brodern, samboeren og bikkja. En rettelig fin tur. Jeg var forberedt på å gå i sola hele dagen da, så jeg hadde ikke med meg så veldig mye klær heller, så da sola forsvant på toppe + en iiskald vind, var det bare å finne fram ulla, som alltid er med....

#Friyay

Heisan! Jeg var ferdig på jobb litt før klokka 1, dro på trening, fikk svettet litt, dro på butikken for helge-handelen og nå er middagen slukt og sjokoladen venter neste. Vurderer en tur oppi dalen før jeg tar kvelden helt også :) I dag var det overkroppen som fikk kjørt seg litt. Nå er...

Workout; Gigantsett

Hei og god morgen! Jeg nevnte i går at jeg gjorde en skikkelig gøy treningsøkt, og det var høy puls fra start til slutt. Jeg startet med en 4x4-intervall, etterfulgt av et gigantsett med 4 forskjellige øvelser som jeg gjorde i en sirkel. A1 Ettbeins beinpress A2 Beinpress A3 Rygghev A4 Omven...

Some photos

Heisan! Plutselig var det tirsdag og jeg glemte helt mandag. Jeg hadde knipset et par bilder (av lunsjen min, hahah) som jeg skulle tipse om, men kveldene går alt for fort. Ellers så har det vært en vanlig tirsdag med en super treningsøkt bestående av 4x4-intervall og en helt crazy god styrke-si...

Saturdays

God kveld! Etter at jeg dro på trening, så var jeg innom loppemarkedet som var her, før jeg gikk hjem igjen. Jeg fant faktisk noe småtterier på loppemarkedet, kopper, skåler noen trenings-dvd'er og bøker. Ellers var det enrome mengder med diverse. På butikken i dag, så dro jeg med meg en sjokol...

Ønska meg ei støl rumpe, fikk..

..ei veldig støl rumpe og bakside lår. Haha, joda, etter gårsdagens innlegg, du kan lese den HERHERHER, så skrev jeg at jeg håpet på å være skikkelig støl, og det ønsket ble oppfylt. Utover dagen, har jeg bare stivnet mer og mer, så det spørst om jeg ikke blir enda værre i morgen. Jeg har p...

#Rumpepump

Jeg kjørte en real rumpeøkt i dag. Normalt prøver jeg få tatt meg en joggetur eller en intervall på tirsdagene, men det regner og er skikkelig ufyselig ute, og jeg liker ikke å løpe særlig på mølle, så jeg kjørte en kort intervall til oppvarming før styrke.   Treningsøkta: 3x3-min + 45...

Monday-motivation

Mandagen er gjennomført og uka er i gang. Jeg har såvidt nevnt før at jeg liker å starte mandagene og uka skikkelig. Jeg prøver alltid å kickstarte med en skikkelig treningsøkt, og selv om økta var tung som bly, så ble det vertfall litt svetting på meg i dag + en tur med mamma på kvelden. Så nå ...

Good morning sunrise

Hei og god formiddag! Nok en dag sov jeg ut til jeg våknet av meg selv. Kunne sovet enda lengre, men tenkte at det ødelegger litt siden jeg alltid blir bare sløv og støl da. Så jeg stod opp, ordnet meg en sukkerfri iskaffe og startet dagen med morgen-bøy-og-tøy. Herlighet, det gjorde godt! Jeg e...

Quick hike

Heisan og god kveld. Denne dagen har bare vært litt rar. Fin, men rar. Jeg sov til jeg våknet av meg selv, halv 10, spiste frokost og så var planen å dra på trening, men siden tante og onkel og søskenbarnet kom og vi skulle på en liten fjelltur, så ble jeg med der. Så plutselig ble jeg liggende ...

Stiv som en stokk!

Nå skulle jeg likt å dele stølheten jeg har i beina. HOLY så støl jeg kommer til å være i morgen! Jeg kjørte litt høy-reps på beina (deler gjerne økta om det er ønssker) i dag og avsluttet med en rolig joggetur som ble tyngre enn jeg har kjent på lenge. Men ikke bare beina fikk kjørt seg, jeg pe...

Anothrt day on the mouantain

Heisan! Dagen i dag, og været, har vært HELT fantastisk. Vi snakker å våkne til sol og knallblå himmel, og slik har det vært i hele dag. Så etter nok en dag på fjellet, så sitter jeg her så glad og fornøyd! Jeg elsker fjellet. Jeg mener - se det der da? Det er helt f...

32 km hike and cycling

God kveld!? Jeg sov lenge i dag, og fikk melding av mamma i 10-tiden hvor hun lurte på hvor jeg var, haha. Sånn er det når jeg er normalt den som står opp først. Men etter at jeg hadde fått ornda en smoothie-bowl til frokost og pakket sekken, satte vi oss på sykkelen. 11 km senere startet vi fje...

Another #friyay

God morgen! Dette er et forhåndsskrevet innlegg, så forhåpentligvis, så er jeg enten ferdig med en rolig joggetur og i dusjen nå, eller så er jeg muligens ute og går tur før arbeid. Stareter klokka 10 i dag, så jeg ønsker å starte dagen fresht. Om jeg ikke har vært ute, så har jeg nok vært såppa...

My day

Heisan! Nok en dag er gjennomført, og det er snart helg. I morgen har jeg kun tre timer på jobb, så det er en rett så fin avslutning på arbeidsuka. I dag dro jeg en snartur på trening for litt rumpe- og skulder-kos. Økta ble ikke helt som jeg trodde, men svett og varm ble jeg. Avslutta nå med 11...

I could do this every morning

Innafor og fremdeles si god morgen? Jeg stod opp litt over 8 i dag. Fridag, så da blir det min nye rutine. Om jeg har noen faste lesere må du være dritlei av å lese det her og se de nesten samme bildene, men jeg kan ikke noe for det, blir virkelig glad. 20 minutter med morgenyoga ala bøy og tøy....

Løp opp fjellet i dag!

Hei og god kveld! I dag har jeg hatt en fantastisk dag. Vi har vært på en kjempefin fjelltur. Det har vært sol og 11-12 grader i hele dag, fremdeles ganske varmt og fint ute, så det er så deilig. Vi fikk med oss tante og søskenbarnet mitt på 9 år, og vi to løp nesten opp fjellet. (han løp, jeg p...

Ready to atack the day

God morgen! Dagen min er i gang, og når du leser dette, så er jeg forhåpentligvis godt i gang med en 4x4-intervall på mølla. Eller 6x4, ikke helt bestemt meg. Så blir det rett på arbeid etter litt svetting, og jeg er klar for å gripe dagen. Jeg liker virkelig de dagene jeg kan starte på den måte...

"Åjj, så rosa..."

...det var min reaksjon da jeg åpna pakken jeg besilte forrige uke. En jakke/genser fra 2XU, PowerHoodie, som jeg har sikla etter i noen måneder. For det første så var den litt (ganske) mye mer rosa enn på bildet + at stoffet ikke var helt som jeg trodde. Så jeg er skikkelig usikker om jeg skal ...

Morning-stretch

Hei god morgen! I dag har jeg fri, så jeg startet morgenen slik jeg ikke har gjort på lenge, nemlig med den lille yoga-rutinen min. Det kjentes godt at jeg ikke hadde tøyd skikkelig på ei ukes tid, for jeg følte meg stiv som en stokk. Ikke så rart kvart over 8 om morgenen heller da. Så nå er kro...

Stormfull fjelltur

Heisan! Tenk at klokka allerede er halv 6, liker ikke den "stille-klokka-en-time-fram"-tiden, men at det er lysere om morgen og kveld derimot, det liker jeg. Jeg sov nesten til kvart på 10 i dag, og det er det lengste jeg har sovet hele påskeferien, så har vært ganske flink til å stå opp tidlig....

Late update on a sunday

Heisan! Jeg skal om ikke alt for lenge - finne senga. Håper på å komme meg tidlig opp å komme meg på trening før jeg stikker til byen. Men jeg skrev jo i innlegget i morges at planen var en joggetur, og siden været letnet litt så var jeg snar med å komme meg i treningsklærne, og i det jeg åpnet ...

Thursday morning

God morgen! I går ble det bloggfri, noe jeg egentlig tenker er helt greit. Jeg hadde en tvers igjennom utrolig bra dag. Det var kortdag for barneskolen og meg, og i klassen jeg var hadde påskelunsj i de tre timene, helt grei dag. Så dro jeg på trening og hadde en knallbra treningsøkt og endelig ...

Beeing a yogi?

Heisan. Som du kunne lese i DETTE innnleget, så prøvde jeg meg på Yoga for kanskje første gang. I de siste dagene, så har jeg faktisk gjort litt yoga/uttøying hver dag, og målet er å bli mer fleksibel enn jeg noen gang har vært. (håper på å komme meg i spagaten etterhvert). Det er fremdeles uttø...

Yoga for breakfast

I dag gjorde jeg noe jeg aldri har gjort før. Å si det var ut av komfortsonen er vell litt å ta i, men Yoga, det er noe jeg aldri har fått helt taket i. Joda, det er tungt, styrke, men det har en tendens til å bli FOR rolig og for.... "aaaahm-pust-rolig-la-tankene-flyte-aaaahm". Håper alle sier d...

Pakke, pakke, pakke

Heisan! Til tross for at jeg var ferdig på arbeid klokka 11 i dag, så har jeg da enda ikke kavet meg til et blogginnlegg. Jeg dro på trening og tok meg god tid der da, og så ventet jeg på mamma, som ventet på pappa. Etter middag så planlag mamma og jeg en sykkeltur, og den ble nok litt lengre en...

Et steg hit, og et steg dit

Heisan! ååh, jeg er FULL av energi i dag. Startet med to fritimer, så da fikk jeg jo startet dagen med intervall og to giantsett med styrke. Så da arbeidsdagen startet hadde jeg ny energi og var klar for å gripe dagen. Da jeg kom hjem var det middag og så pakket vi "rumpetaska" og dro på skitur....

På ski og stopp på drittmat

Hei og god kveld!Jeg skal hvert øyeblikk legge meg. Tidlig kveld betyr god tid til å kunne lese litt på senga før øynene lukkes. I dag var det nok en skitur, i dag i strålende vær. iPod-bilder. Ellers så har kroppen min fått sin dose med søtsaker og usunnheter for resten av måneden føles det som....

Skiing all day long

Heisan og god lørdagskveld. Klokka er halv seks, og det er fremdeles lyst og fint ute, såå godt. Mamma og jeg pakket sekken tidlig i dag og dro ut på en lang skitur, på totalt 18,5 km. Det var en del motbakker denne turen, så selv om vi har vært på lengre turer, så var nok denne hakket tyngre. V...

Gårsdagens styrkeøkt

Etter gårsdagens aktive dag, så var jeg nesten i et slags lykkerus. Det ER så godt å kjenne hva kroppen klarer! Jeg har bare lyst til å dele styrkeøkta mi. Selv synes jeg det er gøy å lese hva andre trener, så kanskje treffer jeg noen som synes det samme. I går var det ukas fullkroppsøkt som sto...

Aktiv dag

Åheisan, god kveld! Det ble en veldig sen oppdatering, pappa brukte nemlig macen min til å se på ski, og så har jeg brukt tiden etterpå til å forberede meg til morgendagens jobb.I dag har jeg hatt akkurat en sånn dag jeg liker, mye aktivitet. Etter tre timer jobb, så var det dags for styrketreni...

Ukas første

..treningsøkt!Kroppen kommer seg hver dag for dag etter fredagens sykedag. Litt tungt, men det blir det her. Jeg var vertfall motivert i dag. Har bestemt for at denne uka skal bli den beste treningsuka på lenge! Styrke og rolige 7 km er fullført, så en god start! Har du trent i dag? Har du noen t...

12,6 km på ski

Heisan! Forma, den stiger for hver dag, men jeg kjenner jeg blir litt ekstra sliten, men i dag ble det faktisk vinterferiens første skitur. Det har jo vært et gruomst vær hele ferien med regn, sludd, regn etterfulgt av hagl. I dag var det sol og fint, men da vi satte oss i bilen regnet det værre...

Test av ny intervall

Heisan! Jeg må bare tipse om en ny intervall jeg testet ut. Nei, ikke helt ny, gammel intervall, men i.... ny form? 4x4-intervall, ikke på mølle, ikke på sykkel, ikke på svømming en gang, men hoppetau.  Jeg har aldri prøvd 4x4 med hoppetau, og var veldig spent om jeg klarte å hoppe ...

I have a (shopping-for-nuts-and-fruit) problem

Hei og god kveld! Gjett hvem som var i byen, igjen...? Herlighet, jeg har vært i byen hver uke den siste måneden. Denne gangen var det for å finne bursdagsgave til mamma, både fra meg og børdrene mine. I tillegg, så ble det visst med meg litt hjem også. Som alltid. Jeg er også redd for at m...

#friyay 2

Fredag, og lørdagsfølelse. Hvor digg er ikke det å vite at helga egentlig ikke er i gang? Jeg bråvåknet halv 7 og trodde jeg skulle på arbeid, men fridag på fredag er helt greit. Jeg subbet ut av seng halv 9, spiste frokost og tok fatt på de 7 km til trenignssentert. Der var det overkropp i foku...

Ready to swat it out

Hei og god morgen. (?)Tenk å ha fri på en onsdag, noe så deilig. Jeg lå helt til alarmen tikket til 08:15 første gang, og slumret meg til 08:30. Veldig, veldig deilig. Jeg har nå i disse morgentimene spist frokost, ryddet, vasket- og lagt sammen klær og er veldig klar for å ta fatt på de 7 km til...

Søndagstur

Heisan!Da er jeg kommet hjem etter ei helg med hundepass og jeg har mekket sammen en bolledeig. Det er jo fastelaven, men om det blir med krem, det vet jeg ikke enda. Noe godt blir det :) I dag var jeg med mamma og pappa på skitur. Bikkja fik være hjemme og grunnen var fordi jeg har stålkanter p...

Mini-ferie

Heisan og god kveld!Nå sitter jeg plantet i soafen med nyvasket hår og kvelds/middag på fanget hos brodern. Jeg er hundepass og har da fått meg en liten ferie til søndag. Veldig kjekt. Jeg startet dagen med en svett og tung økt på mølla i dag. "Fort og gæli", før et var tid for at arbeidsdagen sk...

Dette gjør MEG glad

Hva gjør deg glad? Er du flink til å gjøre akkurat det?Dette gjør meg glad. Kaffe Trening Ski Fjellet God sjokolade Folk som setter pris på det jeg gjør God natts søvn Mat Vertfall en smakebit på hva som gjør meg glad - enda er det jo mye mer. Heisan, sjokolade i munnviken?? Hahaha ...

Treningsglede

Heisan! Kanskje leste du innlegget mitt i går om at jeg hadde fri? Vell, den gang ei, hehe. Jeg fikk 4 timer likevell, så akkurat nå har jeg en fritime. Men jeg satt å tenkte over hvor glad jeg blir når jeg planlegger trening eller underveis i økta. Virkelig treningsglede. Hadde du kjent bare hal...

Skitur i snøkave

Heisan!Etter nok en lang dag er jeg hjemme. Vi dro på skitur, og så var alle søskenene til mamma (tanter + onkel) samlet for en prat og kaker, så derfor ble dagen litt lengre enn jeg tenkte. Men det var godt da, jeg spiste nok litt mer enn nødvendig, men var så sulten etter skituren. Nå blir d...

Morning-bliss

Joda, det var meningen å blogge tidligere i dag, men ja, dagen går jo...Etter en lang, lat, morgen, så gikk mamma og jeg en tur og dro på trening før vi gikk hjem igjen. Omtrent 10 minutter etter at vi hadde kommet inn så var tante og søskenbarnet mitt på døra, og vi mekket sammen to pizzaer som ...

100 kg og fruktskål

Hei og god kveld!Denne dagen har jammen vært lang. Jeg stod opp i normal søndagstid, rundt klokka 10, spiste frokost og litt over 11 satte jeg kursen på trening. Jeg er blitt så gammel (hahah) at jeg bruker brodder på isete veier, men i dag droppa jeg de, og måtte virkelig jobbe for å klare å gå,...

Årets første skitur

Heisan!Endelig ble det skitur. Selvfølgelig etter en ukes tid med skikkelig mye snøfall, så begynte det å regne i går og det fortsetter visst denne uken. TYPISK, når det endelig er tid til tur. Det var grått ute, men likevell kjempefint. Selvfølgelig var snøen våt og ikke verdens beste gli, men h...

Effektiv og morsom treningsøkt

I dag hadde jeg to fri-timer midt på dagen, så jeg løp omtrent bort på trenignssenteret for å rekke ei god svetteøkt.Så undre oppvarminga, så laget jeg meg ei økt i hodet som jeg muligens har nevnt før, men jeg la også inn en liten godsak for å virkelig få opp pulsen. Et trisett (sirkeltrening) ...

Fjelltur og rumpepump

Hei og god kveld!I dag bestemte jeg meg tidlig på ta en rask fjelltur. Det gjorde jeg også, og jeg gikk så raskt som jeg klarte for å se hvordan jeg lå ann i forhold til "persen" min opp samme fjellet. Faktisk ikke så værst med tanke på at jeg ikke har gått den fjellturen på en evighet + at det l...

Pakketid fra Tights

Før helga, så klikket jeg hjem noen godsaker fra Tights og i går hentet jeg de på postkontoret.Jeg ble litt ivrig og endte opp med kanskje litt mer enn planlagt, men nå shopper ikke jeg veldig mye og ofte, i hverken fysiske butikker eller på nett. To pakker med QuestBars. Saaalg, haha!Proteinpul...

12 km. hike

Heisan!Jeg våknet nok en dag med stiv og støl kropp, hodepine og litt febersyk, men jeg nektet å la meg bli slått ut. Så jeg pakket tursekken, kledde på meg flere ullag og mamma og jeg tok oss en skikkelig fjeltur. Nå er forma på topp, så jeg svettet nokut forkjølelsen. Det jeg satser på vertfall...

Treningsmål for 2016

Heisan!Når du leser dette er arbeidsdagen min allerede godt i gang, og kanskje er du allerede på arbeid eller skole også? Hverdagen er tilbake. I fjor, så satte jeg meg helt konkrete treningsmål, og jeg oppnådde 50% av de, helt greit, og i år er jeg minst like motivert, gjerne mer for treningsår...

Bilder; 811 moh

I dag ble det fjelltur i et helt fantastisk fint vær. Det var iiskaldt, men sola gjorde det likevell bare fint!Nå er det ikke veldig lenge siden vi kom hjem og det første jeg gjorde var å komme meg i dusjen og få i meg varmen. Sitter nå i den tykkeste joggebuksa jeg har og ulvang-genseren med en ...

Tips; Stakeintervall

Er du glad i å gå på ski, eller vil bli sterkere i det? Vell, har du muligheten til å trene dette, så vil jeg absolutt anbefale deg å teste ut stakemaskinen på treningssenteret. Det er blitt en av mine absolutt favoritt-økter i uka. I dag var det siste styrkeøkta for i år, og den ville jeg virke...

Today's workout is complete

Heisan!Madnag, tre dager til juleaften - flere som gleder seg eller? Hihi, jeg kjenner jeg vrkelig gleder meg, ikke minst til lillejulaften, "Grevinnen og hovmesteren" - kvelden før kvelden, og skikkelig julestemning. Det er noe som virkelig mangler nå, spesielt med tanke på at det er bare mørkt ...

Lørdagen sin det!

Heisan!Et kjapt innlegg, for folkens, håndball-VM er i gang, HURRA! Men uansett, jeg sov lenge da jeg våknet til skikkelig storm og uvær. Så det ble langkjøring på mølle, noe jeg ikke liker, men det ble en knakende god økt. Mamma har klubb i kveld med besøk av en liten gjeng, så nå koser jeg meg ...

"Fort og gæli!"

For tiden så har jeg blitt virkelig inspirert og facinert over Inger aka IngerindubaiOm du har vært innom bloggen hennes eller kanskje følger henne på Instagram, så har du sikkert sett noen av øktene hennes. Noen av øktene hennes består av to-tre øvelser som hun kjører kanskje opp til ti sett på,...

Løftetryne

Hahah, jeg ler. Noen ganger, så filmer jeg teknikken på trening, og jeg må le av ansiktet mitt. Så mange fokuserte uttrykk. Hahahaha, SEEE DET SISTE DER? Jeg dør!Nå er jeg så trøtt at jeg sovna i stolen (nok en gang) så tror jeg bare skal slappe av resten av kvelden med ei god bok.

Morning-sweat

Ja, var ikke det en forfriskende overskrift? Haha! God dag!Jeg startet dagen klokka 8 på trening i dag. Lenge siden jeg har fått trent før arbeid, så det var gøy. Nå kjenner jeg meg absolutt klar og motivert for arbeidsdagen!Hvordan startet du dagen din? Er du glad i å trene tidlig eller sent?

Sunday hike

God kveld.Det er ikke alt for lenge siden brodern og kjæresten dro herfra etter å ha spist kake og drukket litt kaffe. Mamma og pappa har vært på tur i helga, så jeg slo til med å lage en (sukkerfri til og med) pavlova til de kom hjem, med krem og varme bær til. Kaken ble litt rar og litt lite sm...

#HulaHoop

Hei, hei!Onsdag, halvveis i uka og fridag. Jeg sov lenge (for lenge og endte opp å bli stiv som bare det) og vasket klær og kopper før jeg dro meg på trening. Dagens økt var helt ok. Jeg prøver å kjøre litt tung-rockering hver dag. Gøy!Hvordan har din dag vært?

Night bloging

Nok en gang god kveld! Bloggen har inne en gang vært i tankene mine i dag. Jeg stod opp tidlig for å trene før arbeid, men fikk melding om at jeg trengtes fra morgenen av så trening måtte vente :)I dag var det først og fremst stakeintervall som var først og fremst, og så ble det lett styrke og li...

First monday in november

>Heisan og god første mandag i november!Arbiedsagen er gjennomført - og det samme er ukas første styrkeøkt. Fortiden kjennes alt bare tungt ut fremdeles, jeg kjenner jeg blir litt umotivert av det. Neste uke så setter jeg opp nytt program, noe jeg gleder meg litt til. Denen gangen med fokus på...

#SundayFunday - not really

Hei og god kveld er det vell blitt.Det ble en liten bloggpause i går. Jeg tok med meg kamerat i går, da mamma og jeggikk en knallfin tur (i t-skjorte!!!), men jeg tok ingen bilder. Men jeg slenger inn et lite innlegg i dag. Jeg sov lenge, eller, jeg sov ikke, men jeg lå lenge, og da jeg til slutt...

Let's try something new; Yoga

Hei, og god kveld!Denne dagen føler jeg selv jeg har fått gjort så mye, selv om jeg ikke har gjort noe spesielt. Jeg har fått forberedt meg til noen timer jeg skal ha i morgen, fått lest i boka til Heidi Løke, gått tur, og sist men ikke minst, jeg prøvde yoga for første gang i mitt liv i kveld. Y...

Dips i vei

God morgen. Jeg sitter på bussen påvei til arbeid. Bare en liten morgen-hilsen om at jeg lever og så litt skrytetid. For tiden så er dips og staking blitt mine to favoritter å trene, og det er blitt virkelig gøy!Med litt ekstra vekt blir det også ekstra gøy. Da jeg startet med denne øvelsen, tok ...

This morning sunrise

Jeg mener, halloo, se på disse. Det er tungt å stå opp om morgenen fortiden når det er såppas mørkt ute, men samtidig, når dette er utsikten jeg får når jeg venter på bussen, helt ok! Denne arbeidsdagen har vært veldig fin og variert, så det var godt. Jeg hadde egentlig bare planlagt en rolig jo...

#PostWorkout

Hei og god ettermiddag!I dag hadde jeg en fridag,noe som var veldig deilig, men målet mitt er alltid å prøve å komme meg opp litt tidlig likevell. Alarmen ringte kvart på 8, og på nytt igjen klokka 8, og jeg rulla ut av senga 15 minutter senere. Jeg trenger alltid et kvarter "slumring" mellom ala...

Kitty-cat

God ettermiddag-snart-kveld!Denne lørdagen har vært så innmari lat egentlig fra min side. Jeg sov lenge, noe jeg alltid tilater meg på lørdager, men plana å kjapt komme meg på en joggetur, som jeg drøyet lenge, og det var så sykt tung, og lite gøy i dag. Da jeg kom hjem spiste jeg litt og fikk sl...

Ukens #friyay

Hei og god ettermiddag!Klokka har passert 13, jeg har vært på trening, ryddet litt hus, vasket klær og skal snart ut å gå meg en tur, før jeg tar helt helg. Jeg tenkte å gå hjem fra trening, men fikk sitte på med "naboen", og det takket jeg ja til, så fikk jeg en liten pause etter styrkeøkta. Den...

#stretching

Her skal du få noen veldig lite flaterende bilder av meg, hahah.Jeg startet dagen som en skikkelig lating, med å sløve på sofaen med ei god bok, før jeg syklet på treningssenteret for å gjennomføre en intervall. Normalt liker jeg aller best å jogge ut, (jeg løper merkelig sakte på på tredemølle),...

Dagens to treningsantrekk

Heisan og god kveld!En kjapp oppdatering,for jeg skal se på Skal vi danse, og spise kylling-taco. #digg I dag sov jeg leenge, og etter en lang morgen ble det en kjapp ro-intervall, og på kvelden hadde jeg tenkt å ta en joggetur, men det ble heler en powerwalk, da jeg kjente at beina var litt tyn...

Just a normal day

I dag var det frridag, noe som betydde nesten to timer mer søvn, noe som var veldig deilig. Så ble det tidelig tur på trening, og jeg prøvde meg på et av de nye programmene for fase 2 av programmet, samt at jeg gjorde litt andre gøy øvelser. Jeg ER så støl i rompa, og jeg digger da, hahha. Jeg sa...

Monday-funday

Heisan og god ettermiddag!Dagen i dag har gått i ett. Arbeidsdagen har vært utfordrende og spennende og så gøy. Det å jobbe med unge (eeh, merkelig å si siden jeg er ung selv?)og unger er veldig gøy. Dagen staret så grå og trist at jeg trodde jeg skulle bli værdeprimert, men tror du ikke sola du...

Pers!

Heisan! Nå har jeg pause på jobb, så benytter muligheten til å blogg litt. I går var det styrkeøkt etter jobb, og tror du ikke jeg perset i dips? TOSIFFRET! Det var så gøy, og nå er motivasjonen på topp!Nå ringer det hvert øyeblikk - så vi snakkes!

First workout

Heisan!Til tross for vandring hele helga, så tok jeg sjansen på ei styrkeøkt med fokus på overkropp. Det var faktisk ganske deilig, og jeg kjenner overraskende lite etter helga, så jeg tar det som et godt tegn. Det ble som sagt mest fokus på overkropp i dag, noe jeg absolutt trenger, så det gjord...

Backpacking

Ja, om du så mitt forrige innlegg, og innlegget før der også, så har vi gått til innkjøp av en god del proteinbarer, kjeks,sjokolade, og enda mer, til helga.Vi skal nemlig gå fra hytte-til-hytte i Trollheimen. Om du har hørt om "Trekanten", så skal vi gå første etappe av den. Vi rekker bare å gå ...

Just do it

I dag har jeg hatt en absolutt grusomt lat dag. Jeg har sett x antall episoder av Once Upon a Time og ikke gjort noe. Så da jeg endelig bestemte meg for en bakkeintervall på kvelden - hadde jeg HELT GLEMT hvor digg det er. Jaaa, det er faktisk ikke tull med slagordet til Nike - just do it!

1128 moh.

Heisan ! Dette innlegget var planlagt postet i går, men det var ikke mulig å poste bilder, so here you go!Nå var det godt å kunne sette seg ned med macen på fanget med god samvittighet. I dag var det klart for ny fjelltur og vi havnet på Molde kommunes høyeste fjell, Skåla, 1128 moh. Kjempetur, h...

#BeastMode

Haha, likte du overskriften? I dag stod jeg opp tidligere enn på lenge, allerde klokka 7, og en time senere var jeg annkommet treningssenteret. Haha, vi skal besøke mormor på sykehuset i Ålesund og drar allerede kloka 10, så jef tenkte hvorfor ikke pangstarte dagen. Litt niste. Eple, nektarin og ...

#MorningWalk

En hjemmelaget iskaffe uten sukker - perfekt før en tur ut. Så alt for fort dagene går. Jeg startet med en rask gåtur før frokost etterfulgt av timer i sola. Søskenbarnet mitt kom i dag også, og vi fikk en strålende dag ved sjøen. Jeg avsluttet dagen med en 4x4-intervall i motbakke. Faktisk gikk ...

En over-middels sprek kveld

Heisan og god kveld!Jeg hadde absolutt planer om å blogge ordentlig i dag, men den gang ei. Jeg har benyttet den fantastiske solskinnsdagen til å ta meg en joggeur, og ligget i sola og lest. Hadde egentlig sagt meg fornøyd med den treningsøkta for dagen, men så ville mamma ha meg med på sykkeltur...

It's just a sneak peak

Heisan! Nå ligger jeg slengt på sofaen med "Ekstremt vekttap" rullende på skjermen. Motivasjon og inspirasjon! I dag har vi gått en lang tur lang grusveien. Det går opp-opp-opp. Og ned sier låra au-au-au, haha. Men det føles godt. Hva har du gjort i dag?

#MondayMotivation

Heisan, og god ettermiddag, har det vell blitt!Det er mandag og for meg betyr det ukas første styrkeøkt. Jeg digger å våkne tidlig, spise en god frokost, og ta beina fatt til treningssenteret, og få en skikkelig god start på uka. Denne dagen var faktisk veldig deilig og så, og jeg avslutta styrke...

Fjell-helg

>Heisan! Denne helga har vært en god helg med fjelltur både lørdag og i dag, deilig. Jeg elsker fjellet!Tok bare med meg iPod (og selfiestang), så det ble ikke så mange gode bilder. Nå er det sofaen, en god bok, ekstremt vekttap, film og te resten av kvelden. Hva har du gjort denne helga?

#friyay workout

Da var det fredag og helg folkens. Neste uke starter mange på arbeid og skole etter ferien. Selv skal jeg på arbeid på torsdag, noe jeg tror bare skal bli godt. Rutiner er godt :) Jeg har gjennomført ukas siste styrkeøkt, og som jeg nevnte i forrige innlegg, så var det mest lek og moro som stod ...

Sunshine inside and out

Etter dager med dårlig vær og regn, hvor deilig var det ikke å våkne til dette? Dette må nytes, for resten av uken er det mer regn. Jeg staret mandagen med en god frokost og et kapittel i Divergent før jeg syklet på trening. Første mandag i ny måned, ny uke og nytt treningsporgram, akkurat slik ...

Lay days

Denne helga har jeg gjort deg jeg er dårligst på, nemlig; ingenting! Alle vet hvor viktig hvile er, og jeg er alt for dårlig til hvile og mer rolige økter. Så denne helga har jeg stort sett slappet av. Jeg har gått tur for å komme meg ut, og det er en undervrdert aktivitet. Det gjør så godt for h...

New in: Sports gear

>Heisan!Fra morgenen til nå, så har jeg slappet av med ei bok og knekkebrød-laging. For de som har laget knekkebrød vet at det tar ganske lang tid med stekingen, men verdt det. Uansett, - på tirsdag var jeg en snartur i byen for jeg har vært på utkikk etter ny pulsklokke, og med meg hjem ble ...

Dagens svettefest..

..skal snart gjennomføres i form av 4x6-intervall. Uuuugh, jeg gru-gelder meg! Kanskje jeg til og med bytter om og sier 6x4? hmm, må vurderes! Skal du trene i dag? Hva?

#sundayfunday

Hei og god morgen!I går så var vi på helgas andre fjelltur. 980 moh, og 3 timer totalt. DIGGER'E! Men kjenner det i beina, leggene er ganske sure, men det stopper ikke meg. Ei styrkeøkt skal forsøkes gjennomføres. Her kommer bilder fra gårsdagen. Vi snakkes senere :) Hvilken planer har du...

To dager på fjellet

>Heisan!Denne helga har jeg vært på fjelltur både lørdag og søndag - åh, som jeg elsker det, utrolig deilig å tilbringe dagene ute i friluft igjen. Nå sitter jeg sliten og støl forran tv'en, og her skal jeg sitte resten av kvelden også. Her kommer bildene fra lørdagens tur. Dagens bilder k...

Treningsglede

>Hei!Endelig så begynner den virkelige adrenalinet å komme tilbake på trening. Det har vært noen irriterende tunge styrkeøkter, og det er fremdeles tungt, men det hat løsnet litt nå. Jeg ser virkelig framgang og jeg gleder meg til hver økt! Haha, fokusert! Har du hatt noen gode treningsø...

Trening på ferie

Da vi var i Kroatia, så hadde jeg pakket en god del treningsklær og bestemt meg for at om kroppen tillot det, og tiden strakk til (noe den selvfølelig gjør på ferie, haha) så skulle jeg absolutt skvise inn litt trening.5 av 6 dager var jeg aktiv, om bare 30 minutter, og det gjorde så godt. Jeg tr...

New in; Pretty sporty

>Heisan! Jeg er fremdeles med brodern og kjæresten. De kom hjem i går, men jeg valgte å overnatte ei ekstra natt. Da de kom hadde de med seg ei gave til meg, nemlig;Denne super-awesome tightsen. Jeg digger den!!Hva synes du?

Forrige ukes trening

>Hei!Jeg tenkte jeg kunne vise en kort oversikt over forrige ukes trening. Jeg er jo veldig glad i å være aktiv, så det skjer noe stort sett hver dag. I tillegg, så må jeg alltid sykle til/fra trening, og får dermed ei ekstra økt inn der. Jeg håper dene uka blir minst like bra. Den har vært...

Kveldsmat 1192 moh.

Heisan og god ettermiddag!Etter mye frem og tilbake i går, så pakket vi endelig sekkene og kom oss på tur. Etter en halvannen times kjøring startet vi turen. Vi nådde toppen 1192 moh etter 2,5 time, klokka halv sju på kvelden. Da kunne vi innta kveldsmaten (første kveldsmat, vi spistemiddagnår vi...

A quick workout

Superenkele tips til en knallgod treningsøkt! De aller flestehar hørt om 4x4-intervall? Ja, tenkte meg det, og jeg hatet virkelig den økta før, men nå er det absolutt blitt en stor favoritt. Den er kjapp, og du får virkelig en god økt på kun 30 minutter. Så har du dårlig tid, kjør 4x4, med 2 m...

Fjelltur i strålende vær

>Hei!Er det noe jeg absolutt elsker, så er det fjellturer - og i dag har vi vært på en fantastisk en. Sola kom og gikk, og det var mye flyktig tåke over toppen, men vi fant oss en solfylt hylle, og lå der i en times tid med sola stekende. DET var deilig. Så her er et bildedryss av dagen min! S...

Betennelse

Heisan!ENDELIG, kom sola hit også. Herlighet, det var påtide å få litt sommer. Jeg startet dagen min med en tur ut i finværet før frokost. Utolig deilig. Ellers så har jeg pådratt meg øyebetennelse i begge øynene, så de er så såre, røde, hovne og tørre og alt på en gang. For å si det ekkelt, jeg ...

Mandagstrening

Først og fremst - WOW, blogg.no har gjort oppdateringer i innleggs-greia, her var det mye gøy verktøy, hurra >Hei!Det er mandag, og jeg var heldigivis frisk og rask i dag, etter gårsdagens grusomme hodepine og såre hals. Litt rufsete i hals og nese, men det er jeg så vant til at det spiller i...

#hiking

Heisan!Nå er jeg godt plantet i sofaen etter en lang fjelltur i ganske bra vær. Mamma og jeg kom oss akkurat hjem før regnet kom. Føttene var blytunge, men det gikk helt til topps etter en matpause. Fin-fin tur! Nå blir det fullstendig avslapning resten av kvelden tenker jeg. Baksiden av lår...

Siste mai 2015

Hei og god ettermiddag!Her er det regn, storm og drittvær. 'Hello summer '15' Jeg trosset det (ene veien) og syklet på trening, men ble så gjennomvåt, at pappa hentet meg da jeg var ferdig. Haha, ja, jeg synes det er absolutt innafor. Jeg tenket jeg kunne vise noen bilder som ble tatt da vi var ...

Yesterdays burn

>Hei, hei!For en dag! Den startet brått halv sju, jeg spratt nesten ut av senga fordi jeg trodde jeg hadde forsovet meg. Så var det frokost og ordrnings og jeg var klar for andre og siste eksamen. NÅ er jeg herved ferdig med norsk-eksamener for hvertfall et par år håper jeg. Jeg dro rett fra e...

Fredags-svettis

>Heisan og god kveld! Jeg er en skikkelig dårlig blogger, men samtidig er det så gøy, jeg digger'e. Etter arbeid stod ukas siste syrkeøkt for tur. Så jeg hat tatt helg med god samvittighet og en daim-sjokolade i magen. Hva har du gjort i dag? Noen planer for helga?

Me and my green socks did it

Jeg er ganske sikker på at disse knæsj grønne sokkene gjorde treningsøkten enda bedre enn den var i dag! Herlighet, det er så gøy fortiden! Vektene øker og pulsen stiger!! Gøy-gøy-gøy!Nå skal jeg snart legge meg så jeg kommer meg tidelig opp i morgen! En aller siste norsk-time før eksamen neste uke!

Trening; And it burns, burns, burns...

Denne øvelsen er en killer for mage skuldre! Anbefaler alle å teste ut denne! Har du prøvd denne øvelsen før? #trening #fitness #workout #hverdag #livsstil #tips

Another friday workout

Har du trent i dag? Hva da? :)

Friday workout

Jeg har laget en ny kategori på bloggen min - nemmelig "min trening" - hvor jeg til tid og annen kommer til å poste treningsøktene mine. Kanskje gøy for noen? Jeg synes vertfall det er gøy å se andre økter å få litt inspirasjon til øvelser eller diverse. I går kjørte jeg ukens siste styrkeøkt (o...
Kristina B.

24, Gjemnes

Personlig trener. Basisball RAW-trainer. Ønsker å spre treningsglede og fornuft!